anne dütdüt neyeee godun

Umut konuşuyor artık hatta dün bana en uzun cümlesini kurdu. Arabasını arıyormuş velet. Anne dütdüt neye godun deyince çok komik geldi bir daha sordum tekrarladı. Allahım bu nasıl konuşma bu çocuk doğduğu yerin suyunu çok içti heralde aynı d.bakırlılar gibin konuşuyor... Ben çok isteyip de imkansız görünen iş olayına başladım Çalışıyorum hemde 3 hafta olacak neredeyse.. Şartlar eski çalıştığım yerlere göre eh olsada d.bakır şartlarına göre süper sayılcak halde... Ne olurda olsun gözümü karatmıştım. Artık dört arasından çıkmak farz olmuştu bana. EE çokda iyi geldi çalışmak. Çocuklar bakıcı teyzesine iyi alıştı. Sorun çıkarmıyorlar bende işyerinde huzurluyum. Bundan iyisi şamda kayısı.... Tayin işleri aldı başını gitti. Zuzumer bir yıl daha kalsak derken birden kararttı gözünü ne olduysa vazgeçti. Abbas yolcu bu yıl ağustosta bakalım ne olcak nere çıkcak çok merak ediyorum. Mutlu olacağımız yer nere ise o olsun sınır koymuyorum sadece deniz kenarı olsun istiyorum. Bu yüzden tüm tatil yerlerini yazdık bakalım hayırlısı.... Umarım son anda beni kandırıp ankara yazmaz. Hiç sevmiyorum o şehri....
dayanamıyorum yılmaz amcamdan bir şiir daha ekleyecem sabahtan beri ağzımda dolanan o dizeler ...
yenilirmi hayatın kabuğu yoksa bütün vitamini kabuğundamıydı???

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi