Galiba yavaş yavaş yaşlandığım için bu kabullenişim. Her şey normal bana göre. Beraber çalıştığım insanlar hemen yaz gelse dedikçe onların aceleciliğini anlamıyorum. Hayat işte öylede böylede geçmiyor mu sonunda hemen yaz gelse ne olacak kış olsa ne olacak... Düşünüyorum eskiden bende böyle derdim her şey hemen olsun derdim. Şimdi büyüdükçe kabullendim. Ölmek bile normal geliyor eskiden korkunç bir şey gibi görünürken...
büyüdükçe kirlendiği için ruhumuz masumiyetimiz de bir o kadar siliniyor yüzlerimizden. Artık daha az konuşup daha çok düşünsek de ve az gülüp çok sussak ta biliyorum malesef bunun adı olgunluk oluyormuş.
Çoçuklarım sizlerin masumiyetlerinin hiç bitmemesini diliyorum. Küçük elleriniz ve küçük kalpleriniz öyle masum ki keşke hep öyle kalsaydı. Hayat ne kadar zor olursa olsun yalancılık ve berberindeki egois tüm duygular sadece sizi küçültür. yücelmek için dürüst olmak gerekir. Dürüstlük aptallık gibi görünse de korkmayın yalancılıktan kaybetmektense itibarımı dürüstlükten kaybederim o an yaşadıklarımı....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi