önce hastalandık sonra iyleştik

Her hastalık gibiydi bizimkide önce umut girip oldu sonra İrem'e geçti. Sonra 39'a çıkan ateş dr. gittik soğukalgınlığı antibiyotık zart zurt geride mahvolmuş 1,5 hafta ancak toparlandılar. Ne zor şey şu sağlık bozuldu mu toparlaması öyle çok zaman alıyor ki... neyse buna da çok şükür atlattık diyoruz. irem de umutta iyi
biri çok konuşuyor biride hiç yerinde durmayan iki çılgın çocuğum var. Allahım akşam olunca iremin o tuhaf soruları beni öldürüyor. Konuş konuşabilirsen. Senin memelerin neden büyük benimde büyük olucakmı. Senin karnından biz nasıl çıktık bende çocuk doğuracakmıyım. ben 2 çocuk doğurmayı düşünüyorum da karnımda nasıl duracak bilmiyorum. falan falan böyle uzayan garip sohbetler... O ara birde suratımıza kafamıza umut bir şeyler fırlatıyor. Neden mi ben irem ile ilgilenince dikkat çekmeye çalışıyor aklınca.gelip kucağıma oturup anne benim demesi yeterli irem için. Orada kavga başlıyor. Dün bir pepe dergisi aldım.Eve tek bir şey alıp gitmek hayatımın hatası oldu. Bütün gece saç baş kavga ettiler pepe için en son dergiyi ıkıye böldüm yine kavga bitmeyince alıp attım dergiyi kavga o zaman bana döndü kötü annesin şeklindeki uzayan çığlıklar dan sonra ancak ortalık sakinledi. ne pepeymiş kardeşim.zuzumer hala şevkle ders çalışıyor maşşallah sınava 1 hafta kaldı bakalım hakkında hayırlısı artık.tercıhleri ise yaptık ilk istanbul oldu. ne olcak gelecek beni korkutuyor ılk defa...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi