ruya

belki bir ruyaydi alt tarafi cok abartmamak lazim ama hani yasanir bazilari ya benimki oyle yasadim resmen.KAlktimda ruyadan degilde o olayin icinden cikmistim sanki fonda bu muzik ve bizim uzerimize zuzumerle duvar cokmustu cocuklarimiz buyuktuler. bizi kurtarmaya calisiyorlardi. ben olmusmuydum sanki olmustum ama onlari dusardan izliyor ve cok huzurluydum aci cekmiyordum esim ise daha can cekisiyordu sirtinda koca bir duvar vardi belim diye bagriyordu. cocuklar onun uzerindeki duvari kaldirmaya calisirken cok aci cekiyordu ve fonda benim sadik yarim kara topraktir caliyordu. uyandimda icim yaniyordu kulaklarimdaysa ayni tini sanki devam ediyordu. klavye sapitti olmadik noktali harfleri yazmiyor yine ne olduysa, Suelin geldi baris imzaladik ama aramizda yinede buzlar erimedi. soguk savasa devam... huzur yok ama is olsun diye gidip geliyorum bakici teyze ay sonuna memlekete gitmek icin izin istedi 3 gunlune ne bok yeriz bilmiyorumm.IDARETEN bir komsuya birakcam yapacak bir sey yokda cocuklarin duzeni bozulcak ona sinir oluyorum/ Amsterdam biletlerini aldik londra ise hala havada nasil olacak bilmiyorum.su cumartesi bitsede eve gitsek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi