son haberler

Hayat yine hızla akıyorsun avuçlarımın arasında sıktıkça avucumu gitme diye daha hızla gidiyorsun parmaklarımın arasından sıyrılıp. Tıpkı bir avuç kum gibisin elimde ne yapsam dökülüyor tanelerin...
zuzumer komserlik sınavından 71 ile kaldı. Çok üzüldüm ama yapacak bir şey yoktu... Bize bu dönemde yollar göründü artık. Sadece hangi yol bizim olacak o belli değil. Şimdi bizim yolun belli olmasını bekliyoruz. Taşınmak gözümde dağ gibi büyüyor tüm evi burada bırakmak istiyorum. Yeni ev yeni eşyalar yeni hayat istiyorum. Burayı öyle bir unutmak istiyorum ki buradan bir hatıra olmasın bana hatırlanacak. Silmek istiyorum burayı ve Allahım lütfen tüm sıkıntılar burada kalsın gittiğimiz yerlerde buraları aratma bize lütfen...
Koltuklarımı yüzleteceğim yeni çocuk odası alacağız lcd tv falan biraz değiştireceğiz evi inşallah...
sonra Amsterdama bilet aldık 6-16 kasımda zuzumerin akrabası var onların düğününe oradan olursa bir iki gün Londra yapacağız Allahım düşündükçe heyecanlanıyorum.Güzel şeyler olacak inşallah....
İş mi ona ne olacak bende bekliyorum Ceyarın kötü kızı Suelin geliyor bu hafta artık Allah bilir sonumuzu. Çok takmıyorum kafama...Hazırladım kendimi o şirkete gelince ben ayrılırım işten diye bakalım hayırlısı...Çoçuklar iyi havalar ısındı. Biz iyiyiz umarım hayat da bize güzel süprizler yapar artık bu yıl bizim yılımız olsun artık...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi