gittim gördüm gezdim gldim

Evet zaman geçti ta bu senenin şubat ayında yaptığımız Hollanda planları için. Beklentilerimin tam karşılığını bulamasam da Hollanda da yurt dışına çıkmanın atla deve olmadığını oradakilerin Avrupa şöyle böyle diye anlata anlata bitiremedikleri hayatını görmüş olduk.Evet güze güneşsiz pahalı bi ülkeleri var hoş anılar edindik farklı kültürlerle yemeklerle tanıştık. Çocuklar bunu ilerde hatırlar mı bilmiyorum ama ben eğlendim. Umutun ablasının okula başlaması ile  durumu kabul etmeyişi yerlere yatıp bende ablamla okula baleye gidecem diye ağlaması ve diğer inatçı hareketleri bizi pes ettirdi. Öyle ki artık onunla değil dışarı çıkmak gezmek yemeğe gitmek bize zulüm oluyordu restoranttan çıkmalar yerlere yatmalar sinir krizleri ve bizim bitmeyen gerginliğimiz sonucu soluğu psikologda aldık. Bize umut'un sosyalleşmeye ihtiyacı olduğunu söylediler. Bu sefer okul arayışı anan aşağı baban yukarı bir okula başlattık bu gün. Çalışacağım için zorluk olmasın sonra diye tüm gün başladı. Okula sabah 7.30 da servisle gidiyor. sabah üstünü giydirirken bana ben okula gitmek istemiyorum anne dedi.Uyur uyanık onu okula gönderiyorum diyede "seni hiiçç sevmiyorum anne" dedi. ee evlat işte atsan atılmaz satsan satılmaz sen beni sevmesen de umutcuk ben seni uzayın üst kısımlarına kadar seviyorum. irem de okuluna öğretmeni 10 günlük raporlu diye gitmiyor sanırım umut olmayınca çok sıkılacak..ama ben sevindim evde bana bir arkadaş olacak diye. iş arayışları bu seyehattan sonra hızlandı ama bir yerden ses çıktığı yok. bakalım vardır bir hayırlısı diye ablamın gelişini bekliyorum oda gelip gidince artık çıkar inşallah bir şeyler... şimdilik son haller böyle...zuzumer de okuzmer olma yolunda ilerliyor 80 kilo neredeyse yakında burnu köftelikten dolmalığa terfı edecek yanaklar göbek yine öyle ... nefret ederim şişko adamlardan....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi