unutmuşmuyum

Çok netti benim için hayat. Doğruda birdi yanlışta. Eğriler eğriyse düzeltme imkanı varsa düz olmalıydı. Belkide Diyarbakır da herkesin rengi çok belli olduğundan unutmuşum gri insanları... Dolambaçlı yolları ve birden fazla doğru cevabı olan soruları... Samimiyetler mi eksik insanlar mı değişti? Yoksa herkes cin olmuş da adam mı kalmamış çarpmaya kim kime dum duma öküz altında buzağı aramaca....

Eski arkadaşlarımla görüştüm hiç o eski tadı alamadım. Sanki herkes uzaya çıkmış ta ben dünyadan el sallıyor gibiyim. Geride hissediyorum kendimi çok eski çağlardan gelmişim gibi. Kafam mı eskidi? Bu jenerasyon mu ilerlerdi? Nedir bu karmaşık sinerji ohh tanrım...istemiyorum ben yapay şeyleri yaa sevmiyorum..

Güleceksem bir kilo havyar yemiş gibi içten olmalı gülüşüm... Karnım ağrımalı sancıdan, yanaklarım çekilmeli, kahkahalarım çınlamalı kulaklarda...
ağlayacaksam böğüre böğüre salya sümük küfür biri bin para...
ve öfkeleneceksem eğer haketmeli o adam o öfkeyi dobra dobra derim herşeyi

satacaksam anasını dünyanın satarım korkmam lafımdan sözümden.Ama oynayamam straji diye, tek ayak üstüne kırk takla atamam sevsinler beni diye...

ben bu gün iki kişi arasına girdim. iki kişinin arasına giren 3. kişiye b.. yemek  düşse bile ve ben aslında o iki kişiyi sevdiğim için yaptığım bunu yoksa zararın  dönüşü çok zor olacaktı.belki şimdi aralarındaki bu sırrı açığa çıkardığım için bana çok kızıyorlar ama zaten bu sırrın sırlık yanı kalmamış asıl bilmesi gereken kişi dışında herkes biliyor ve bilmemezlikten gelip görmüyorlardı. Bense bunu onlar gibi görmeyim dedim ama olmadı yapamadım. Sonunda asıl bilmesi gerekene söyledim. Üzüldüm söyledikten sonra hafifleyeceğimi sanıyordum ama daha çok içim sıkıldı... Belkide zuzumer haklı ben başkaları için çok üzüyorum kendimi....şimdi 2 günde bun  u düşünür üzülürüm ben...

Yorumlar

Unknown dedi ki…
çocukları okula gönderince kendinle baş başa kaldın değil mi? oohh ne güzel vaktin var.. gez toz eğlen :) öpüyorum canım.. selcan

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi