bir hayali yaşıyor gönlüm...

Çok tuhaf sanki bir rüyada gibiyim ama gerçek hayalimi yaşıyorum resmen… Ve büyü bozulacak diye korkuyorum…bol bol dua ediyorum her şey yolunda gitsin diye….

İşe başladım 3 ay oldu neredeyse finans uzmanı olarak başladım. Yeniden çalışmak üstelik normal insanların arasında çok güzel…Kimseyle alaverem yoktur. Oturup kendi işimi yapıyorum .Hesap verdiğim beni sıkan bunaltan bir amirimde yoktur. İnanılmaz yoğun ve bir o kadar da rahat kendimle olduğum bir işteyim. Mutluyum iş hayatında en çok huzuru istedim onu da yakaladım.(inşallah böyle devam eder.)

Tek sorun işyeri Ümraniye de ve her sabah önce 45 dk.otobüs yolculuğu ile servise binmem ve 1 saatte servisle gidiyorum. Yani sabahları 2 saat işe gitmek için akşamları 2 saat eve dönmek için yolda zaman kaybediyorum. Buda çocuklara çok yansıyor .Onlara yeteri kadar vakit ayıramayınca biraz kendimi suçlu hissediyorum. Ama onlar hayatlarından çok memnunlar. İkisi de aynı okula gidiyor azıcık tuzlu oluyor ama canları sağ olsun…

Selçuk’da Allahtan Tuzlada olduğu için sorun olmuyor çok fazla çocuklara … benimde işyerim sanırım 2 ay içinde Tuzalaya taşınacak işte o zaman bende bu kabus gibi yol eziyetinden kurtulacağım…

Smmm sınavlarına girdim hatırladığım 74 netim var ama sonuç da geçmeme yetmiyor. işim Allaha kaldı bu sınava tam 5 aydır bu yoğun tempoda otobüslerde yollarda öğlen aralarında geceleri vakit buldukça baktım umarım Allahım emeklerimi boşa çıkarmaz hatırlamadığım 6 soru var onlarda doğru çıksa bir umut kazanabilirim belki…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi