çoook şeyler oldu geçtiii

evet ben taaa martta kalmışım...
ben sınavı kazandım yahu  sonund hayallerim gerçek oldu çok şükür allaha...anladımkı emek verir birde istemeyi bilirsen güzel allahımda veriyormuş yaaa. 2 aydır smmm stajerliği yapıyorum 3 yıllık stjın sonunda yine snavlar var . Ama kormuyorum asıl zor olanı yaptım gibi geliyor. işyerim hala ümraniyede... Tuzlada olacak sandım taşınacak denmişti... çok zor şartlarda işe gelip gidiyordum ama taşınma işi yılan hikayesi gibi uzadı bende sabırla taşınmayı bekliyorum hala.. olmuyor beni kandırıyorlar staj için göz yumuyoum bu eziyete. Ben bu şekılde yogun yonmalak iş ev arası gidip gelirken bana yapılan haksızlıklar yüzünden emraha bağlamış her gün allahtan bir mucize beklerken benim küçük mıcırlar irem ve umut babasıyla öyle cok vakit geçirdilerki sanki ben 4 yıl onları büyütmedim. 6 ayda bir babişkoya sattılar beni.. Oda sağolsun cok yük aldı üstüne... öyleki onlarla tatile bile girmeyi göze aldı.15 gündür çocuklar yok babaları ile sivas ankara dolandılar güzel bir tatil yaptılar.yarın geliyorar sabırsızlıkla bekliyorum çok özledim hepsini...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi