derken okullar açılıyor

ben buraya kızçemi hamileliğimi doğumu yazdımda bir gün okula gideceği ve burda yazacağım hiç aklıma gelmedi. Hey dünya bizim biber büyüdü ilkokul 1. başlayacak şaka gibi geliyor. tabi buna sağolsun milli eğitimin 4+4 sistemide etkili oldu ama 5,5 yaşında bir edalı işveli kız oldu. İremi devlet okulları yarım gün olduğu için tam gün bir butik okula yazdırdık. Ödemeleri zor olacağı gibi bir yılda hem ingilizce hem okuma yazma öğrenmek bence onun içinde zor olacak.kale eğitim kurumları bu sene tuzlaya yeni şube açtı irem ilk öğrencileri bakalım umarım onun içinde bizim içinde iyi olur. bu kararımı kızımız iyi bir eğitim alsın diye verdik. Anne olmanın endişeleri hat safhada tabi yazsam roman olacak düzeyde. oralara girip hiç daratmayım kendimi. gecen yıl merkur çocuk evınde ıkısı beraber bır yıl geçirdi. bu yıl o okula umut tek gidecek. ikisi içinde zor olacak birbirlerinden ilk defa ayrılacaklar. şimdi biraz dinlensinler diye babanneyi çağırdık. ıkı haftadır evde takılıyorlar. iremi bu yıl baleye göndermiycem. giderken hem çok zevk almadı hemde sene sonu gösterisine cıkmayınca bu kararı verdik. okulda yeterı kadar spor aktivitesi yapacaklar. bende okullu oldum. okan üniverstesinde muhasebe denetim alanında 1 yıl yüksek lisans yapacağım. bu yıl eğitime çalışıyoruz.şu okullara verdimiz paralarla yarı ev alırdık . hakkımızda hayırlısı inşallah bir yılda bitirebilrim. bunu başabilirsem smmm stajımda 2 yıla düşmüş olacak inşallah. hala aynı işyerındeyim ve taşınmadı.Bazen çok sabırlı buluyorum kendimi gidip geldiğim bu yola normalde çok az insan dayanır. O kadar dualar ettim taşınsın diye ama sürekli tarihi erteliyorlar. çıldıracağım artık iş bakıyorum daha iyi bir yer olursa geçiş yapmaya karar verdim. bakalım kısmet. umut çınar 4 yaşına girecek yakında seveen up çocuğu gibi ince uzun son derece keyfine düşkün otoriter bir oglan oldu. İrem ise uyumlu anlayışlı bir kız. hep umutu idare ediyor kuzucuğum. bu ayrılık onada iyi gelecek. çocuklar dönem dönem çalıştığıma çok isyan ediyorlar beni çok özlüyorlar bende onları özlüyorum. hemde çok ama çalışmam gerek artık.... zuzumer ise kendini bize adadı adeta ... o çok iyi bir baba eş yakında evliliğimizin 8 yılı doluyor 10. yılda oğlumuz sünnet etmeyi düşünüyoz. hayat güzel iyisiyle kötüsüyle devam ediyor. birinci olmak isteyen büyüyünce örümcek adam veya ben10 olmak isteyen bir oğlumla, ressam olmak isteyen bir kızım var. ve hala smmm olamamış bu yaştan sonra kolları sıvamış yeniden okula dönen bir anneleri var .nomal değilmi ancak aklımız başımıza geliyor. hala milli piyangodan parada çıkmadı napalım kısmet bir gün oda olur bakarsın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi