Nereden Bileceksiniz


Öyle yorgun ve karma karışığm ki anlatmak bile gelmiyor içimden. Tarihime geçecek bir not olmasa yazmayacağım. bu gün umutu dr. götürdük ve kapalı kulak ameliyatları için bir yıl daha büyümesi gerektiği kararı verildi. kafamda ki tüm soruları sordum. tatminde oldum . Ama ben bir anneyim yinede çok korkuyorum.dr.da diyor sonuçta her ameliyat gibi riskleri var. ve umut çok küçük bazen keşke diyorum onun yerine ben olsam bu ameliyatları bir tek onun canı acımasa ama olmuyor. bu koca sınavı hep beraber yaşayacağız. belkide zuzumer bir kere boşver dese ben daha adını getırmiycem bu işin ama o hiç boşvermiyor. ve onun kararlılığı beni çaresiz bırakıyor. şu var ki biz bu bir buçuk yıl dişimizi sıkmaz bu süreçten geçmezsek bu hep denenmemiş bir  olasılık olarak aklımızda ve hep bir eksiklik olacak umut için... o yüzden belki de dememek için yapacağız bunu. tek korkum bu acıların sonucu kulak yapalım derken daha ciddi sorunların olması . sapa sağlam çocuğu bir çok yerinden donor alınarak ameliyatları yaparken başka yerlerinde yaşayacağı acılar izler ve daha onemlısı farklı bir kalıcı sorun olusursa?? en büyü korkularım bunlar.... bunlar risk diyorlar. ama insan para kazanmak için risk alır kumar oynarda  cocuğunun hayatı için nasıl risk alırki? sonuçta olmazsa olmaz bir şey değil ki bizim durumumuz. karşılığında en az 4 ameliyat ve risk alalım. işte mantığım bur da beni anlatamıyor. kulak bu tüm denge unsuru vucudun ve keza allah korusun tum 3 ameliyat yapılıp donorler alındı kulakta takıldı ama umut ameliyatta yanlış olan bir şey oldu ve felç oldu risk olur ya o zaman o kulağın normal olmasının ne anlamı kalacak ki?
son bir aydır ki kafamı yastığa her koyduğumda işte içimdeki seslerin bitmeyen kavgası ve kimi zaman kendimden yorulup ağlıyorum içten içten gözyaşlarımın şahidii yastığm her sabah beni işe yollarken usulca cevaplanmamış sorular yatağımın kenarında gelecek geceyi bekliyor. insanların hayatlarında seçim yapması öyle zor ki... keşke imkanım olsaa bir kulak değilmi lanet olsun ben verseydim de  kapansaydı mesele dediğimde oluyor.keşke imkan olsaydı.onun için canımı bile verirdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi