ANNELİK YARI DELİLİK

Annelik yarı delilik işte söküp atamıyorum kafamdan ne yapayım.? Sabah kızım okula bıraktıktan sonra arabada okul çantasını koyduğum koltuk ıslanmış olduğunu fark ettim. Belli ki suluk akmış koltuğu ıslatmış. Çocuk okula o ıslanmış çantayı sırtına takıp gitti. Şimdi merakım acaba kızın üzeri ıslandı mı? . Islandıysa o çocuk ıslak kıyafet ile ne yapacak.?
Aklımı bu sorulardan alamıyorum. Büyük  bir sorun olsa öğretmen arar diyorum ama annelik işte beri gelemiyor endişelenmekten.
Çok şükür taşındı işyeri. Rahatım en azından çocuklarımı okula bırakıp alıyorum. Bakıcı derdimiz  kısmen bitti. Otobüslerde sürünmekte… yarım saat de ede oluyorum uzun bir zaman kalıyor bana akşamları çok şükür. Çok çektim ama sonuca değdi…

Dersleri bu yıl felaket ağır kafamı dersten kaldıramıyorum. Bu ay sonu finaller var. İrem 23 nisanda katibim oynadı çok güzel oldu. Umut Merkür de gösteri yaptı onunda çok güzeldi. Selçuk mayıs ortalarında burnundan kemik yamukluğu için ameliyat olacak… kısacası koşturma tam hız devam ediyor. Sağlık olsun demekten başka çare yok hepsi hallolur inşallah zaman her şeyin ilacı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi