NEREDESİNİZ EY ÇİÇEK GÖZLÜ YAĞMUR KOKULU YAVRULARIM

hiç olmamıştı;  bu kadar uzun ayrılık hiç yaşanmamıştı. Demek ki kader de bunlara da alışmak varmış. Gün saymak ve gelecek de büyüyüp gideceginiz bu evden; yaşayacağım ayrılıklara ön hazırlık yapmak da varmış kader işte... ne kadar zor gelse de alışıyor insan acı çeke çeke... doğamızda varmış annem öyle dedi..Annem; o altı çocuk büyüttü. ve hiç biri akşam olunca yanına gitmiyor. iki üç günde bir aklımıza gelirse arıyouz. Ayda bir gidersek sık gitmiş oluyoruz. Deneyimleri çok annemin kaç kere geçmiş bu ayrılık yolundan. Kaç kere acımış yüreği kaç kere dağlamış tazelenen yaraları kanamasın diye...
 alışırsın dedi bana umudun düşünce alışırsın... Şimdi daha küçükler biliyorsun dönüp dolaşıp geleceklerini o yüzden zor geliyor.  Ama sonra büyüyüp gittiklerinde umudun düşünce işte o zaman alışırsın.

çocuklar gitti 24 haziranda ve bu gün günlerden 16 temmuz 3 gün önce hafta sonu süprizi yaparak onları kısa bir sürede olsa görebildim. irem çok üzüldü geri istanbul'a dönmeme. çok ağladı keşke yapacak bir şeyler olabilseydi.....tekrar 25 temmuzda döneceğim ankara'ya ve bayram sonrası 4 ağustos istanbula hep bir arada olduğumuz günlere döneceğiz.
işler hala yogun ve aynı yerde çalışmaya devam okulun 2 dönemi de başarılı bir şekilde bitti ve darısı şu anki son dönemin başına kısmetse oda ağustos sonu gibi bitince proje yazacağım kasımda bu iş tamam inşallah....
birde kgk denetimci olma sınavı açılmış. he pahalı bir sınav hem zor ama beni cezbediyor. girmek istiyorum acil  1000 lira lazım. anasını satayım beni okutacak bir zengin arıyorum. kocama çok yük oldum. bu ülkede okumak neden bu kadar pahalı....
zuzumer fedakar baba sen çok yaşa belini büktük senin nedir bu öğrencilerden çektiğin....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi