elvada derken 2014

Şerlerde hayır olur mu? Her zaman hayır mı olmalı bilmiyorum. Böyle öğrettiler bize dualar da hayır iste dediler hayır her şeyin sonu hayır olsun bekliyoruz… şimdi hayırları… hayrı olur mu bilmiyorum. Bir yıl kapanıyor ne çok şey oldu bu yılda diğer yıllar gibi 2015 göremeyenler 2014 de aramıza katılanlar…  Hoşgeldin Duru ailemizin 10.torunu benim 8. yiğenim hoş geldin.  Ve kaybettiklerim kaya teyzem çok ani oldu ayrılışın güle güle git yolun açık olsun…
Tabi devam ediyor hayat çocuklar büyüyor istekler artıyor. Jimnastik kursuna başladık baledeki hayal kırıklıklarını umarım burada yaşamayız zuzu. Çocuk işte imkan olunca neden olmasın diyorum, ben istedim yapamadım o yapsın diyorum, diyorum da diyorum bakalım bu oyun ne kadar sürecek. İrem nur okulun yetenek sizsiniz yarışmasına katılmış ve 2 tura geçmiş bizden habersiz. Aman tanrım?
Umut çınar bu okulda vizyonu değişti daha iyi vakit geçiriyor ve okulun hayatındaki gerekliliğinin farkında olması bizi sevindiriyor. Emek bir yolla başarı getiriyor.
Benim okul bitirme projesi kısmında ilerliyor ağır emin adımlarla aynı şirkette mutsuz ama umutlu 2 yılımı dolduruyorum.
Ve benim sevdiğim beni seven özverili aslan gibi mert bir o kadar cömert fedakar zuzumerim var.
Ben sana gülüm demem
gülün ömrü az olur
 yaz biter
biter şarkı
söz olur değimli? Sen bana ben sana bağlanmışız kıl ipiyle …ne yapsan olmaz babiş bırakmayız seni…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi