Bugün sen cok Küçüksün yavrum

bekle güzel kızım hayat sana ne mucizeler susunacak kim bilir... umarim senin dilediklerin gibi hersey gönlünce olur.sende seviyorsun yazmayi ...benim gibi ..
kalemin haylaz ve hayallerle dolu. şaşkınca yazıyorsun bazen sıkılıyor sun sabret sen yinede yaz yazdikca kendini bulacaksin yazdikca anlatacaksin kendine kendini..ve sonra okuyunca vaybe ne yazmışım deyip gülerken. kendine olan inancın artacak.keske yazdığım o bir sürü ajandalari Çevre baskısı yüzünden atmak zorunda kalmayıp bu güne getirebileydim. Ama olmadi bizim zamanimizda yazmak çok sevilen bir iş değildi ancak bu kadar oldu. su bloglar çıktılar da insanlar  özgürce Günlükler tuttu.  utanmadan hikayeler yazdi.sende acele etme pıtırcığım olacak sen basaracaksin. zamanı gelince bu blogda beraber yazariz belki... galiba benim sana birakacagim en güzel hediye bu blog olacak.canım kızım ve ogluma ithafen ... yazılarımı okuyan yeğen unutma bir gün kitap yapabilirsiniz. tabi olursa...kurgusu size kalmiş .sevgilerimle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi