Bugün sen çok Küçüksün yavrum..

sen uyuyorsun şimdi uyumadan önce telefonda annanende ağladın anne niye gelmedin diye... gelemedim sebebi yoktu ilk etapta gelmememin ama içimden gelmeyişinin sebebi varmış. Yollar kapandı asker ihtilal yapmaya çalışıyor Erdoğan halkı sokağa çağırıyor gece yarısı camiler ardarda sela okuyor.insanları imamlar sela sonunda sokağa çıkin darbeye karşı ayaklanin deniliyor.bir taraftan yayın kesilen trt den kaçak yayın yapılıyor sokağa çıkmayın yönetime el konuldu diyorlar.açıkçası kimse umrumda değil zuzumdam baska...silahını kutu kutu mermilerini alıp gitti içim yandı benim umrumda olan ailem inşallah güzel bir sabaha uyanır ülkemiz. sen şimdi gelmedim diye küstün ya küsme kızma yavrum hayat cok zor beklemek hepsinden zor sen zuzumu koru bize bağışla Yarabbi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi