keyfimin kahyasi ile sohbet muhabbet

simdi nerdeyim biliyorsun bulgaristan sweti welasda tatildeyim. dünden burgazda idim nesebar falan dolandik geldik.yarinda varna inşallah. bu bayram bulgaristan sahillerinde geçirdik.güzel olmaya pek gözel amma annem babam da aklima gelip üzülmuyor degilim. sonrada diyorum ki aanki istanbulda olsan evdemi kalican ya ankara büyük ihtimal yada evde olcan ....vicdan iste bırakmiyor peşimi. buralar çok güzel. Bugün zuzu dogum gunusu ona masaj hediye aldım. sonra ulen birde sen kendine alsana bu inceliği sana senden baska kim yaparki dedim. iyiki yapmışim cok guzeldi.keyfimin kahyasi ile epey muhabbet ettim masajda vay benim kaslarım baldirlarin ne hoyrat kullanmıştım bedenimi sanki masorun elinde kalacakti. hayat güzel br dostum sevdiklerinle paylaştıkça mutlu oldukça keyfimin kahyasi ile muhabbet ettikçe güzel ... Teşekkürler hayat mucizelerino eksik etmedigin için. ..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi