Hayat ben yoruldum.gelme üstüme diz çöktüm dünyanın namert yüzüne gözümden gönlümden düşen düşene ne olacak böyle söyle bana... çalışmak beni hic bu kadar yormazdi. ama geçen gün bir arkadaşı aradim teog hazırlanan kızı ne oldu diye sorayım dedim. kiz bana dediki sen nerdesin cocuk lise 2 oldu. 2 yıl ya hayatımdan iş kariyer okul derken yıllar geçmiş.. hele şu son iş yapıcam diye ne çalıştım gece yarısına kadar.. ne manasiz bir çaba madalya vericekler sanki... vermediler tabiki bir de kaybettiklerine bak boşa geçen zamana fazla cümle bulamıyorum yazacak. iskolik olmak kötü;bir şey bu eforu kendi işime versem zaten köşeyi dönerim planlarım var hayallerim 2017 güzel gel bekliyorum seni... çocuklar 4.ve 2. sinif oldular.ikisinin de ogretmenleri değişti yarın toplantiya gideceğiz. hayat iyi yolunda Tatilde düşüp kuyruk sokumumdaki kemiği yerinden cikardimm bir ay simit şeklinde minderlere oturdum.simdi iyiyim.1 yaş daha büyüdüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi