Doğrucu davud

Kim ne derse desin hak ve vicdanım için yaşadım. Kimseden teşekkür beklemedim.bu zamanda bu kadar olmaz denen dürüstlüğüm eleştirildi olsun.olsun gözüm kimi yönetemeyen desin kimi sen misin alemin doğrusu desin.ben rahatım bak rahatça koydum başımı yastığa.son nefesim de böyle rahat olur inşallah.. ben elin üçüne beşine veya aferine minnet etmedim Etmemde var git sen işine. Beni anlamaya çalışma anlamasın ki ben bir haktan korkarım birde adaletsizliklerden iyi ki hakim savcı olmadım bu düzende düzen bulamazdım. Ben böyle mutlu değilim sadece huzurluyum o kadar. .. keşke hayat daha kolay olsa....artık gücüm kalmamış çokmu yordum kendimi niye böyle oldum.ıngılizce kursuna gideyim diyorum çok geliyor kgs sınavına girmek zor geliyor öylece oturma isteği içindeyim.işe gitmek bile gelmiyor içimden. niye yorgunum dersen hızlı geçen 4 yılın acısı çıkıyor sanırım. Hem hergün tuzla umraniye arası işe gitmekti hem yüksek lisans hem smmmm derken bir de ev yükü ve iki çocuk zor işler basarmisiz vesselam.allah nasıl bir azim verdiyse bilemiyorum.yorgunum galiba. .. eski liman üzerindeyiz ne yana baksam tanıdık simalar dostlar alıngan bir sahil pinekliyor. Ve ben deniz sanıyorum muş ovasinın derinliğini

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi