senin için

Anne sen demiştin hep hatırlıyor musun güçlü olun diye. ayaklarının üzerinize basın diye. hep bizi yönlendirirdin fazla mı verdin gazı ne hepimiz fazla eyvallahsız olduk sanki.. bu dünya ne demedin bu kadar hızlı döner ki aman dönsün en fazla başım döner azıcık oturur yine kalkarım bi şekilde tutarım bir yerden diye geldim ben 36 ya hayat sen nelere kadirsin. eskiden en sevmediğim sözdü  demek. meğer ne anlamı büyük kelimeymiş. mesela dedikodu yapılıyor fikrin soruldu yorum yapsan bir türlü yapmasan bi türlü en güzel cevap ben bilmiyorum demekmiş.ne çok şeyden kurtarıyor adamı.

irem bu sene ödevler dersler çok zor iki çocuğun ödevlerine hazırlanmak öyle zor ki ...
akşamlar hızlı geçiyor. yine kış geldi yine yıl sonu işler dag gibi çok sıkıcı ve yogun...
zuzum yarın kariyeri için koşacak artık bu sefer olsun be babiş senin için dua ediyorum. ve sana sesleniyorum DAMPERLİ KAMYON hadi bakalım bu son olsun ve olsun inşallah...seni amacın ulaşmış olarak görmek çok isterim canım. allah emmeklerini boşa çıkarmaz umarım.
sevgilerimle....bu sefer olacak inşallah...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi