ordan burdan

kader yazar kul oynarmış söyle kader sen ne yazdın bize böyle oynar durur kulların...
neden ölür hesapsızca gencecik insanlar neden bu kaos neden bu siyaset bu masum insanlar tarih boyu ne egoların bedelidir ki öderler canlarıyla bitmez de bitmez yeni canlar gider.kaç can daha gidecek böyle kaç ana ağlayacak kaç evlat öksüz yetim büyüyecek kaç kadın yalnızlığına mahkum edilecek sen sanarsın ki bu vatanı bir sen seversin bu vatana bir senin için yanar ama sen öyle san be canım bilirim ki sonu yok bu savaşın bilirim ki aslında bir oyunun piyonları olmuşsak hangi kural beni bu oyunu bitirmeye zorlar ki sonunda sen olmayacaksan?
ben seni koşulsuz sevdim su gibi hava gibisin bana şimdi sen bana hayatımın yalnız kalan kısmına katlanmam için sebepken hangi gidiş ebedi yalnızlığın cevabı olur .ben eğer bugün dün yarın ve ondan önceki gün yalnızsam biliyorum ki bir gün geleceksin.  
hayat öyle ağır geliyorki bazen sanki dünyayı cevirmen gereken halat senin elinde de ne yaparsan yap dönmüyor kahpe dünya ervahı ezelden beri bu iş için gelmiş gibi sorumlu hissediyorsunda yoruyor be yavrum....
 dünya dönmüyor.boşver dedi sonra içimde bir melek..
 dönmezse dünya yere düşecek değil ya sen de o ipi al ip atla bak keyfine 
zaten alah kullarını bu dünyaya yollarken onlara tek şey dememiş mi bedenine iyi bak 
sende keyfine bak mutlu ol pozitif gör  hayatı. hayat ne kadar güzel ve kısa
 neden onu parlak güzel yanına bakmak varken gri bakıyorsun 
bak gri ve siyah gökkuşağında bile yok.
sev mutlu ol pozitif ol şifalandır ruhunu
 mucizelere inan çünkü her insan kendi inandığı mucizeyi yaşar bunu unutma.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi