Yalnızlık senfonisi

Üşüyorsam deli gibi ellerim ayaklarım buz gibi ise ve ben battaniyelere sarılsamda kazaklarla yatsam da isinamamam üşümemden degi... bunun sebebi Aslında içimin yalnızlığıdır. galiba ilk defa kendimi böylesine yalnız ve kötü hissediyorum içimdeki Yalnızlık ruhumu üşütüyor yatak sobam yıldızlarım Nur'um Çınar'ım Hayat sizinle daha güzel ve daha anlamlı bunu her gidişinizde daha iyi anlıyorum. sizi seviyorum Umarım her zaman hep beraber oluruz ve hep birbirini seven güzel ve mutlu bir aile olmaya devam ederiz. İyi ki varsınız benim bir tanelerim gelmenizi dört gözle bekliyorum ve somestir sırtta tatillerinden hep gittiğimiz için nefret ediyorum. o tatilde bizim hep beraber Olmamız gerekirken böylesine ayri geçirdiğimiz için gobene ve kadere çoğu kez Küfür ediyorum Son zamanlarda Yalnızlık da yoğun Çalışmalara devam etsem de Kafamdaki deli soruları atamıyorum.çok düşünüyorum çok hayal kuruyorum ve belirsiz geleceğin içinde yol almak beni oldukça yoruyor. hayallerimin yüzde kaçının gerçek olacağını bilmiyorum. Umarım boşa kurulmuş Hayaller olmaz bazen insanlar olmayan şeylerin içindeki olmamasına sebep olan Hayri göremezler. zamanında olmadığı için çok üzüldüğümüz bir konunun bugün iyi ki olmamış diyeceğimiz bir sonuç çıkardık.insanların hayatları Malesef bu ülkede artık sabun köpüğü ne bağlı...bir bakmışsın şişmiş bir bakmışsın patlamış... arkadaşlarımıza olanlar beni bugün çok üzdü.. umarim onlar icin Adalet yerini bulur ve sadece bir isim olmamıştır ülkemizde adalet azda olsa yaşadığını hissetmek istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi