yalan

Yalan dostum yalan yalan Mal da yalan mülk de yalan var birazda sen oyalan Ben artık istemiyorum dünyanın malını mülkünü ne Kendimi daha fazla anlatmak istiyorum insanlara ne de kendimi anlatabilmek için uğraşmak istemiyorum Beni Anlamak İsteyen benle gelsin anlamak istemeyene bay bay...bıktım artık hep bana mı lolo... Ya nereye kadar arkadaş onun gönlünü yap bunu mutlu et hep öyle olsun... Peki ya ben Ben ne olacağım Bunu bu yaşta anlamakta bir marifetmiş bu hayatı kendim için yaşamam gerektiğini daha iyi anlıyorum demek ki Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş Teşekkür ederim hayatım beni bir sınava Daha Tabii tuttuğun için sayende yine Sınıfta kalsam da acı bir tecrübem daha oldu artık herkes Korksun benden sahne benimdir bütün delilleri beklerim. Madem akıllılık da olmuyor bende de yoldan çikayim anasını satayım ya içindesindir çemberin yada dışında yer alacaksın.... delilerden sen anlarsın Konuş onlarla Nasıl muhtacım buna

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi