Hayalkırıklığı iki

Yalnız kalınca nedense aklıma hep blogumm geliyor Onunla dertleşmek bana çok iyi geliyor ve her zaman olduğu gibi yine Geçen Yıl Bu Zamanlara baktım Bu yaşadıklarıma bir kez daha Göz attım. yine aynı hayal kırıklıklarını yaşadığımı gördüm vee nedense şaşırmadım aynı kısır döngünün içerisinde nasıl dönüp dolaştığımi bilmiyorum ve bu kısırdöngüden niye çıkamadığı mi da sorguladım
biraz yalnız kalmak belki bana da iyi gelecek ama senin hayatındaki huzur kavramının içerisinde olmayışım ve tatil planlarında hiç tanımadığın adamları dahi dahil edip Benim le bir tatil yapmaman beni çok üzdü. Ya Sen yeterince sevmiyordun beni.
ya da beni çok sevdiğini düşünüyordum . Kendimi kandiriyordum.birimizden biri Gerçeği Görmek istemiyorduk ...birimizden biri kendini kandırmak istiyordu... birimizden biri kendini çok aldatıyordu ve Galiba kendini aldatan bendim. tek istediğim ailece mutlu bir tatil yapmati. bunu yapmak için yeterli bütcemiz olmadığını söyledikten sonra kendi kafana göre bir tatil plani yapıp Ve üstelik benim işlemi en yoğun olduğu zaman da çocukları alıp gitmeni açıklayacak hiçbir kavramı bulamıyorum Kendine göre bağırıp çağırıp haklı sebepler bulabilirsin tabii ama bağırmak bir kavgada Üstün veya haklı olmayı göstermiyor ben yine seni Allah'a havale ediyorum galiba kalbim sevmeye çok aç ya da kıyamadığım çocuklarım var yoksa neden benim bu bu bu şekilde yarı yolda bırakan birini her seferinde inanıyorum bunu da bilmiyorum belki de yalnız kalma korkumdan dolayı yalnız kalmamak için susuyorum ama nereye kadar susabilirim Bunu da bilmiyorum. İyi ya da kötü birbirimizi beraber 13 yıl zaman gecirdikdi. Zor günlerde geçirdik çok tatlı günlerimiz de oldu ama bazen hayatımın bir yerinde bunları hala sorguluyorsam yolunda gitmeyen şeyler vardir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi