neredesin sen...

Depresyon dan  2 güne çıkmak gerek. Artık Merkür'ün  retroları bitmeli ve ben koşar adımlar ile ilerlemeliyim yeter oturduğumuz öyle değil mi?
Hayat bize güzel günler getirdi çok şükür. Ben geçen yıl bugün bir işten ayrılmanın endişeleri ile çalışmaya başlamak için vergi dairesine elimde titreyerek götürdüğüm kira kontratımı hatırlıyorum. Noterde yaptığım işleri, ofisimin açılışını verişimi... nasılda korkuyorum olmazsa diye.. olmazda yapamazsam ne yaparım!  Zuzu ya rezil olacam daha kendi ofis açılışını bile yapamayan muhasebeci nasıl iş yapar.. Kim ne sorarsa emin olamıyorum bir yandan google arayarak konuşma çabası çaktırmadan hanii..
Mükellefe göz teması kurmadan yuvarlak cevaplar ahhh. Ne kadar farklı soru gelebilir ki diye kendini telkin etmeler Çareyi bir çay vereyim diye içeri kaçmakta bulmalar. Mükellefin senden iyi kanun bilmesi, her kanunu kendi lehine çevirmeye çalışması seni yanıltması kafanı karıştırması neler neler...
Çok iyi biliyormuş numarası yaparım Allahtan... evet belki insanlık için önemli değildi bunlar ama kendim için büyük bir adım atmıştım...şimdi o başladığım noktadan buraya doğru bir bakış attım çok şey eklemiştim kendime başladığım yerde değildim...
hayat insanı işte böyle büyütüyordu.. şimdi şimdi yeni sınavlar veriyorum.
İyi niyetler ve acımasızlık üzerine.. sanırım bir canavarda böyle yetişiyor. Kabuklar böyle örülüyor. bir yılda bitirdiğim iyi niyetlerimin yerine tüm arsızlığı ve gaddarlığı ekleyerek ilerliyorum. Bakalım bir yıl sonra nasıl olacak bilmiyorum. bir yerde okumuştum "benden nefret edenler beni ünlü yapar" diye...bunu ilk duyunca çok şaşırdım nasıl yanı diye ama öyleymiş ünlü olmak zor bir durummuş...hayat sana anlatıyor yaşatıyor bir bir hayret etme boşuna çok görme yaşadığın her şeyin bir sebebi var bir düşün onu yaşamak için nasıl bir enerji yaydın zamanında evrene sebep yine sensin göreceksin. o yüzden çok görme kalbine hiç bir şeyi doğru enerji ver yaratma olumsuzluğu bekle her zaman taşlar elbet oturacak zaman aktıkça herkes bir yol bulacaktır.
sabır et az konuş çok düşün ve mutlu olmayı öğren

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi