cehennem iyi niyet taşlarıyla örülüdür.

"sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin demiş" Nazım ne güzel demiş ama onlar o zaman biliyormuş biz hala bilmiyoruz. mutluluk öyle bir resimle anlatılacak şey değilmiş. o tuvallere sığmayacak kadar güzelmiş.. Kiminin özlediği dostu sevgilisine kavuşması kimin masumiyeti kimin yardımseverliği kimin insanlığında saklıymış..Şimdi ben sana yüzlerce deneyimi anlatayım yanlış yapmaman için yüzlerce öğüt verebilirim kızım ama biliyorum ki bunlar benim doğrularım ve sen onlarla ile büyümemelisin en fazla tavsiye olur benimki ama oda bir yere kadar bu hayat senin ve sen bulacaksın doğrularını yanlışlarını.. biliyorum iş arsı söyle iki satır çaktırmadan yazdığım içinde yanlışlar imla kuralları hataları gırla ama hiç yapamadım Türkçeyi biliyorsun umut bana çekmiş kafa basmıyor Türkçe'ye ben öyle içimden gelmiş dökülürken düşünemiyorum noktayı virgülü affet ama anladım ki bu bloğu senin için tutuyorum aslında umut okumayı sevmez o zahmet edip okumaz ama sen okursun sıkıldıkça oku benim için...

2 gün sonra doğum günün bebeğim bu durumda bu bloğun da neredeyse yaş günü çünkü senle tutmaya başladım. 11 yıl 11 yaş ne güzel değil mi...
kıymetlimiz fridosun sen seni çok seviyorum :)


ne zaman daralsan ve bitmeyecek derin hüzünler yaşarsan şunu bil BUDA GEÇER

en sevdiğim ve belkide 38 yaşında öğrendiğim bir şey bu bazen bazı şeyler hiç bitmez kalbin yerinden sökülecek kadar üzülsen de bil buda geçecek umutsuzluk bir dünyada yaşanacak en kötü duygu sakın bunu yüreğinde barındırma umudun varsa hepsi geçer .


ben hep doğan güneşe bakıp gülümsüyorum çünkü güneş doğuyorsa bir sebebi vardır seninde bir sebebin olsun hayatta her konuda..
şu hayatta kendi işini yapan bazen onun sorumluluğu altında ezilsem de halimden mutluyum sizin gibi iki evladım olduğu çin çk mutluyum ve babandan çok razıyım. inşallah sende seni babanın beni sevdiği gibi iyi bir insanla hayatını kurar huzurlu olursun.
unutma hayatta en güzel şey huzurlu bir aile..
severek yattığın sıcak bir yatak sarıldığın koşulsuz iyi bir insan varsa bundan güzel ne olabilir. işte o zaman sırtına aldığın o evin yükü çocukların bitmeyen koşturması bile güzel gelir.
ama ne zamanki sorgularsan sürekli bu nasıl hayat ben köle miyim diye o zaman mutluluğun içinde mutsuzluk arasın bazen yorgunluklar tatlı olur yorulmadan olmaz emek vereceksin yorulacaksın kı o emeğin karşılığını al...
sabret az konuş çok düşün ama yerinde konuş tam konuş seni çok seviyorum. bazen diyorum ki  allahım bana böyle güzel bir aile verecek ben ne yaptım. ona hep teşekkür ediyorum. sen de gül ve yaşa eğlen korkma hayattan hayat sen ne kadar ne istersen onu verir.
yakın zamanda duyduğum çok güzel bir sözdür bu..

sen ne istersen Allah sana verir ama istediğin şeyin hesabını vereceksen iste demişler


hırsızlık yapmak adam dolandırmak bunlar istemekle alakalı Allah onlarıda yapmanı nasip eder ama bu yolla kazandığın varlığın hesabını da sorar o yüzden güzel şeyler iste güzel yaşa...

sevgiyle kal sevmekten vazgeçme bu dünyayı sevgi kurtaracak...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi