bir sebebi olmalı yaşananların

gülümseyerek bak her sabah doğan güneşe o doğuyorsa bir sebebi vardır ve her akşam uğurla o güzel günü sevgiyle ve şükranla sana bir günü daha bahşeden Yaradana...
Sakın ha sitem etme hayata bazen olumsuz olursa yaşadıkların niye ben deme vardır her şeyin bir sebebi bunu bil..
sen kabul edip neden bunu yaşadığını düşün. acaba bu olaydan nasıl bir ders almalıyım ki bunu yaşıyorum. çünkü doğru dersleri alana kadar onları yaşatacak hayat sana... o yüzden isyan ve kin öfke ve fitne seni ve ruhunu zayıflatacak. O kötü duygular içinde kavurursan ruhunu; sadece bir kısır döngü içinde kalbini yoracak zihnini boğacaksın. Bazen derin nefesler alarak susmalı insan bazen içinde kavrulduğu sorunun dışına çıkıp seyretmeli. O sorunu bir başkasının derdi gibi dinlemeli kendinden sonra acaba niye böyle oldu demeli. Öfkeyi kini bırakıp siniri isyanı bırakıp çözüm aramalı. Yaradana demeli "ben nasıl çözeceğim""nasıl çıkacağım bu durumdan" o büyüktür bir yol elbet gösterir.  Önemli olan onu çözmek değil ki önemli olan ondan ders almaktır. dikkatli baksan hayatta hiç bir şey tesadüf değildir. Şer diye baktığın olaylar yarın nasılda hayra döner sen bile şaşarsın. O yüzden ne zaman ak dersen kara olma ihtimalini bil ve hiç bir şeye kesin bakma.Bir bakarsın bu böyle dediğin her şey alt üst olmuş. Asla hayatının alt üst olduğuna üzülme. Değişikliğe açık ol nereden bileceksin ki altının üstünden iyi olmadığını... Yaşayacağız yaşadıkça kim bilir kaç güneş doğup batacak bedenimizin üstüne... Bırakalım ruhumuzla ve kendimizle kavgamızı, yaşamaya bakalım. Bence hayat en güzel böyle anlaşılır. Bırakın o teknolojik aletleri sosyal medya hayatlarını bak gerçek hayat akıp gidiyor tut ucundan yakala uzaklaşma sevdiklerinden hepsi bir adım kadar uzak aslında....sen istersen hepsi yanında...
Ey kulum demiş yaradan sen nasıl yalnızım diye üzülürsün kimse yoksa ben varım unuttun mu?
Unutma asla yalnız değiliz...sen bir sevmeye başla sevgiyle bak hayata bak nasıl geliyor devamı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi