tatili gelenler

Bu nasıl Nisandı anlamadım. Belkide her zamanki gibi de bu kış bana uzun geldi bilmiyorum. Ama çok uzun bir kış olduğu kesindi. Zor geçti be sınandık sevdiklerimizle inşallah verebilmişizdir o sınavları bilmiyorum ki... Yoruldum be ruhum çok yorgun bir kısa mola deyip hani perdeyi çekip önce bir tembellik molası ardından bir gezme isteği var içimde... bol denizli bol yeşilli memleketler gezip gürül gürül Çağlayan suların sesini dinleyip yüzümü güneşe dönmek ve o güzel havayı ciğerlerime çekip yaşadığımı hissetmek istiyorum. Biraz mola demek istiyorum .Hayat...olur mu?  Annelik sen evde kal, hanımlık sende patronluk al ofisinde kal ben bırakıyorum biraz bu rolleri KENDİM olmak ve bir bavul ile çıkıp o yola sadece ben olarak her Şeyi arkada bırakıp bir gezmek istiyorum. Tabi o 14 yıl önceki ne baba  ne komiser olmayan sadece ZUZUMER var mısın sen ve ben güzel olurdu be...KEŞKE  hollanda bileti aldığın gün gibi bir supriz daha yapsan bilet aldım suraya gidiyoruz vaavvv

Ama işte hayaller paris gerçekler kars olmuyor.. Değil perdeyi indirmek gün yetişmiyor ki güne değil mi neye üzülüyorum biliyor musun bu hayatımızın en güzel yaşlarında yapamadığımız hayalleri yaşlanıp emekli olunca bolca yapabileceğiz. Ama o zamanda belkide yapmak istemiycez. yada sağlık sorunları ve enerjimiz yetmeyecek.
varken yemek gezmek lazım sevdiğim çok değil biraz mola bir es vermek lazım.. yoksa ruhumuz bu tempoda yaşlanacak gidecek..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi