HEP Mİ TÜKETİLİR BE

tabi değişeceğiz dünya değişirken biz de onla döne döne değişiyoruz. Aslında hepimiz birer uzaylıyız ya hani değiştikçe uzay bile yetmiyor biz yaratılmışlara.. Hemen tüketiyoruz her şeyi sevgiyi insanları arkadaşlıkları.. karşılıksız sevene aptal karşılıksız yardım edene enayi deniyor çıkarsız ilişkiler sorgusuz yürekler neredeyse yok denecek az kaldı. ve aslında nefsine yenik düşmüş alemi nefsine tercih etmiş birer yaratık haline geldik. insan demiyorum çünkü o boyuta gelen yok iki ayaklı vahşi acımasız yaratıklar olduk.ne çabuk unuttuk Yaradanı sevmeyi yaralıdan dan ötürü saygı duymayı ne çabuk unuttuk karşılıksız sevmeyi ne çabuk unuttuk emeğe saygı duymayı ne çabuk unuttuk o güzel insanları.. Hiç mi olmadı seni seven be kulum kimse yoksa ben varım dedi yaradan sen nasıl ihanet ettin geldiğin o yerlere.. Hayat sevmekle başlar ey güzel kalp iyilik ve dürüstlük için çarpmayacak san dokunmayacak san iki güzel yüreğe çırpınma içimde o'zaman... Sen bana tertemiz gönderildin. Ben vicdan muhakemesinde kirletiyorum seni fitne ve fesatla... Çırpınma dur ben seni aldığım gibi teslim etmek isterim güzel kalbim nankörlük ettiysem sen dur emek harcama bu bedene ......
bu güne not ne ekersen onu biçersin
çocuklar okulun sonuna gelmekten mutlu anneleri uzun bir yaz tatilinde ne yapacağız endişesi ile çalışmakta işler ise yaşanan ekonomik krizden hayli durgun...

geçen yıl birer birer gelen müşteriler bu yıl ekonomik krizden kapanıyor . Devletimiz hayli zor bir süreçten geçiyor... ülkem sancı çekiyor sokakta yüksek lisans mezunu işsizler ve asgari ücret yetmiyor bir vatandaşa bitmeyen gıda enflasyonu el süremiyor hiç kimse bir şeye zor be dostum günde güne yaşamak zorlaşıyor. biz yok etmiyoruz sadece tüketiyoruz duygular kadar gezegenimizi de.... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi