ey hak...

Ben anlamadım yavrumun gozunun ıcıne baktıkca iyi olsun diye uğraştıkca tersine gidiyor heşey... İrem 1.5 aydır hastalığı atamadı üzerınden. Önce amip oldu antıbiyotık kullandık, sonra İstanbula gittik. Hava değişimi ve boğaz enfeksiyonu sonuç yine antibiyotik ve geldık diyarbakıra ıkıncı gün ateş 38 dr.gittik kanda enfeksiyon cıktı gaıta temiz sonuç yine antibiyotik...Ve bu gun aylık kontrole gıdıyoruz dr.7.5 kılo ve 69 cm olan kızımı 8 aylık bebek ıcın ozellıkle kılo konusunda gerı buluyor ve hastalıklara bağlanıyor sonuc...ama benım sıkayetım var yemıyor yesede ıshal değil fakat gunde gaıta 5 kere oluyor en kotu... dr.tahlıl ıstıyor ve o da ne kızımda nana kıstı cıkıyor. Herkes saskın bebeklerde gorulme olasılığı yok denecek kadar az ve bebekler için ılacı yok...yetişkinlere verilen hap verılıyor suda erıtılıp verilecek diye ama aklımıza hinduluk düşüyor... nasıl olur bır haftada bu çıkar bir hafta önce ateşlenınce gaıtası temizdi ?güvenemıyoruz.. istanbuldaki dr.aranıyor oda saskın araştıracağım bu konuyu deyıp kapatıyor kım doğru kım yanlış ne yapmam gerek kıme guvenmelıyım yavrum hastamı neden her dr.gıtmemızde 1 poşet ılaçla donuyoruz ısyanlarımı kım duyacak bıberım ne zaman normal gunlerıne donecek sana seslenıyıyorum ey hak duy sesımı....bız ılaç ıçmekten ne zaman kurtalacağız ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi