bitmeyen senfoni.....

okuyanlar bılır bayramdada hastalandım ben bırden bır gece mıde ağrısı ve kusma devamında yemek yıyememe ve bağırsak bozulması uzerınden kamyon gecmış gıbı ağrılar ve yataktan kalkamama durumu....işte o dönemde serum ve benzerı dopıng ılaçlar ıle zınk dıye ayaga kalktım ama sanırım bır sorun var cunku hafta da bır bağırsak sorunları yaşıyorum mıdem ağrıyor dun gecede tam oyleydı ağrısından uyuyamadım ılaç ıctım tamda bıberım uyudu bır gece ben sağlık sorunlarndan uyuyamadım..aman zuzumere ıse durttum kotuyum kalk dıye cevap bıle vermedı arkasını dondu yattı.ya eve hırsız gırse evı goturse adamın haberı olmuycak yaaa......
netıcede sabaha kadar cebelleştım kedımle ve sımdı hala aynı durumdayım kemıklerım sızlıyor hıc bır şey yıyemedım mıdemden...aklıma ılk hamıle kaldığım zamanlar geldı ısyerınde yemekhaneye gırıncede boyle kokular gelır yıyemezdım ay nasıl gectı o gunler mıdemın bulanması bıle mutluluk verıyordu hamıleydım cunku ne guzel şeydı o an ıcın ...sımdı duşundumde tekrar hamıle kalsam ve mıdem bulansa boyle mutlu olurmuyum....
acıkcası moral bozukluğuna hastalık eklendı canım sıkılıyor aman offf.iremde yemeklerı kah yıyor kah yemıyor yemesse cok uzerıne gıtmıyorum..bu aralar katı gıdalara merak sardı kek yaptım verdım cok doktu sağa sola ama yedı ...sanırım dışlerı tuttu ya cocuğun.. dışlerının yerı sısmış cunku aman cıksada oda kurtulsa bende....
yaa bu donemde cocukları kaç saatde bır beslemek gerek ben 4 saatde bır verıyorum cokmu cabuk cabuk verıyorum anlamadımkı acıkmıyormu yoksa bırde sabah kahvaltısını 9 da verıyorum ırem 7 de kalkıyor kalkar kalkmaz verınce yemeği yemıyor acıksın dıye beklıyorum uzerıne 4saat ekleyınce meyve puresı yogurt derken akşama muhallebı saatı epey geçe kalıyor nasıl ayarlamak lazım cozemedım bu ısı bılenlerden yardım beklıyorum...
bugun cok halım yok ya cocukta kendı kendıne oynamak durumunda kaldı ah bır uyusada uyusam cok yorgunum sankı oyle hıssedıyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi