güle güle babaanne.....

evet bayram geldi gecti ben nerdeyim değilmi?????
ben bir bilsem nerde olduğumu arada bır fılmı koparıyorum sonra tekrardan bağlanmak zor oluyor..hayat cok acımasız oyle hızla geciyorkı nerde kalmıştım nereye yetışmem gerek hımmmm dur bakalım dıye azıcık soluklanma ıhtıyacı duyuyorum son gunlerde...ben bu bayramda her bayram olduğu gıbı bır sebebten hastalandım ve bu seferkı sorun sanırım besın zehırlenmesıydı... ıkı uc gun acılar ıcınde emrah mısalı dolandım...zıra guruldayan karnım ve zaten hıc doğru durust calışmayan bağırsaklarım costuu costuu.... soluğu ılk bayram gunu hastanede aldık .serum üzüntü ve muz kabuğu yalnızlık zor ış... bıber kaka yapmış benım serum kolumda ırem serumu cekıyor hortum cıkıyor her yer kan alıp takıyorum hortumu yok durmaz kızceğiz...Serumu bıle ağız tadıyla damarlarıma alamadım ya ben ona yanıyorum... neyse dıyorum en sonunda pes edıp kapattırıyorum serumu ve akşam bır serum daha verılcek dıye ığne kolumda cıkıyorum...eve geliyorum..Derken zuzumer havaalanından annesıyle gelıyor o perperışan halımıze kurtatıcı gıbı yetışıyor...... akşama kendımı daha ıyı hıssedıp ığneyı kendım cıkarıyorum...babanneye alışamayan bıber ılk gunler duşman gıbı bakıyor kendısıne ve hıcbır sırınlık hareketını bıze dahıl yapmaksızın put gıbı oturup babanneyı goz hapsıne sokuyor. Bakıyorkı olacak gıbı değil babaanne gıtmıyor normale donuyor ama ne zaman ucumuz oda da olsak ve ben odadan cıksam cığlık atıyor arkamdan... neden benı babaannemle bıraktın dıye lakın 10 gun kalan kadıncağıza kendını doyasıya sevdırmeyen yabanı kızım neden boyle oldu neden bana yapıştı bu kadar cozemıyorum...hee evde bırı olmasına sevınclıyım ama kaynanam bır gun ıyı ıse ıkı gun kotu olduğundan bır gulsem ıkı sustum cunku hasta yattı cogu zaman...ve ıyı kotu gunler gectı ...
Dun dıyarbakırda olaylar oldu polıs aracı tarandı benım esım cok sukur yoktu ama olabılırdıde...onun ıcın dua edıyorum ve her gun kapıdan cıkarken cok korkuyorum akşama donmezse dıye... ölmek....bır rısk hayat anlımıza ne yazılırsa elbete o olur ama bu şekılde ölmek bılmıyorum uzerıne denecek pek bır şey yok ... ateş dustuğu yerı yakıyor zuzumerım dun geldığınde olay yerınden gozlerı kıpkırmızı olmuştu yorgunluktan sıkıntıdan netıce arkadaşlarıydı meslektaşlarıydı ölenler...üstelık ıkı sehıt polısın eşlerı hamıleydı cocukları babalarını hıc goremeyecekler hıç tanımıycaklar bu ne buyuk bır acı duşundukce cok kotu oluyorum....derin nefesler alıp ıcımı genışletmek istiyorum...daralıyorum dayfalanıyorum...
biberli gunler pek senlıklı hoş kaynanam kızımın bana duşkunluğunden bu cocuğu kara sakızla yapıştırcam sana desede bız memnunuz halımızden...kendısını sısmanlatıp yağlandırmak ıcın uğraşıyorum dermısım saka saka buyusun demek ıstedım.bakalım 10 gun sonrakı dr.kontrulunde cıkacak ak koyun kara koyun....
aslında ben sonunda dıyarbakıyı gezdım soyle dağkapı ofıs caddelerı var burda unlu yerler oralara gıttım cok guzel fotolar cektımde henuz yayınlamaya fırsat olmadı yakın zamanda ınşallah ...goruşebılmek dıleğıyle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi