uyku girdi bedene...

evet bızde 1o aylık kontrole gıttık bır ayda o kadar ıstah acıcı surup ve ek vıtamıne karşılık 400 gram kılo almış ve 2 cm boyu uzmış yani dr.soylemesıne gore ortalamanın %25 altındaymış hala..tabı zamanında yemedı hastalıktı derken bır açık oluştu ve bunu tamamlamak su sıra zor gozukuyor cunku dr.soylediğine göre 3 diş daha yoldaymış geldım gelıyorum seklındeler bende farkındayım ınşallah çabuk atlatır kızım bu donemı....Ben uzunca bir hafta hiç bir şey yapmadan geçirdim ve bugunde yine büyük yaş gurubuyla olan günümüze gittik yine bir sürü yemek vardı yedik.ama aklımı karıştıran diş buğdayı oldu. ben ocakta annem gelince yapacaktım ama burdan bir bayan bana diş buğdayı bekletilmez cocuğun dişi çıkınca onu yapıp dağıtılırki dişi kolay cıkarsın bu buğday işini eğlence olarak görme dedi. evet bir batıl inancı dile getirdi bayan ama aklımda karışmadı değil hani...ay yazarken uyku bastırdı bıraz kestıreyım bari..bu fırsatlar her zaman ele gecmez benım gece kusu biber hanım sabah 4.5 kalktı bende tabi onla kalktım osaat bu saat uyuma hayalı ıcındeyım.deliksiz uykus 12 saat nasıldı acaba....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi