arabamız yapıldı

Aslında bende şaşkınım bu duruma... Türkiyede böylesine kolay halledilirmiydi işler yahu...
arabayı e-bebek firmasından almıştık ve ankara e- bebek servisine bıraktık garanti evrakları ve faturaları yanımızda yoktu. Bulabilinirse onlar faturayı ekleyecekti ayrıca havaalanında verılen tutanak da yanında eklendi ve arabamız servisine gönderilmek üzere cumartesi bırakıldı. Bugün telefonla pusetiniz yapıldı gelin alın dediler. içimden kesin olmadı diye düşünürken... olmuş üztelik başka ufak problemlerimizde halledilmiş bir şekilde aldık.üstelik 5 kuruş ödemedik. Ücreti puseti yapan firma havayolları şirketinden alacak aman allahım bu ne güzel bir durum.cok seviindim ve müşteri hizmetlerinin böylesine duyarlı olması ve bızleri mağdur bırakmamasından dolayı burdanda mağazaya teşekkur ederim.
onun dışında dişçiye gittim 4 dolgu yaptırdımkı imanım gevredi resmen. iki eski dolgu değişti ve iki yeni çürük...Aslında çürük dişim yok sanıyordum. ama hamilelik ve doğum dişlerimi fena yıpratmış dişetlerim güçsüzleşmiş beslenmeme dikkat etmemi özellikle uyardı...
hala ankardayız..hafta sonu kırıkkaleye gittik. Çok güzel iki gündü zuzumerin kardeşinin evine gittik. ancak ne varki ankarayı ve kırıkkaleyi görünce diyarbakırı sevdim 5 aydır hala bir yerinde gece kondu görmedim diyarbakırın... Kırıkkale bomboş kucucuk bir şehir en azından diyarbakır oraya gore buyukşehir ve benım evim eltıme göre saraymış ben beton yerler diyordum onunkı kara betondu yahu...
burda en çok üşüyoruz oyle oyle değil insanlara diyemiyorum doğalgazı acın dıye cok pahalı cunku hadı parasını gectım evde ıkı tane menopozlu var (babaanne ve teyzemız) nasıl olcak az acsak yanıyor yatamıyorlar dolayısıyla donuyorum .
bugun ablamdan kötü bir haber aldım...endometris 3 asamada ve bebek tedavisine bu sebebten başlanamıyor bir turlu...tup bebek oncesı once laparoskopı ıle kıst alındı 2 ay sonra sol tupu tıkandı tekrar amelıyatla sol tupu alındı tekrar olan kıstler alındıkı sımdıde yıne yumurtalıklarda yapışıklık olmuş şimdi yeniden laporoskopı denıyormuş hala tup bebeğe br adım atamamışlar...
londra sağlık yönünden çok yavaş sürekli prosedur var gel dıyorum gelmıyor turkıyeye uztelık annemlere bu konuyu hala soylemıyor bır tek ben bılıyorum ben de kımseye deme dıye tembıhlıyor bende dayanamadım yazdım bıryerlere demem lazım cunku artık patlıycam bu sıkıntıdan...
evimi çok özledim umarım kazasız belasız atlatırım şu son gunleri....

Yorumlar

cavidan dedi ki…
hayırlı olsun canım arabanız. kırıkkaleyi bilirim ablam çalışmıştı niğde bana ordan sonra paris gibi gelmişti valla.
Belkıs dedi ki…
Bazen böyle güzelliklerde olabiliyomuş demekki bu ülkede :) Adınıza sevindim :)
Bu arada ablanız için umarım herşey yolunda gider. Bende mucizemi tüp bebekle elde etmiş bi anneyim. Çok uğraşlar verdim bu konuda, yıkıldığım çok zamanlarım oldu. Maddi manevi çok yorucu bi süreç. Neyseki karşılığını alabildim. Umarım benim kadar ablanızda dahil hiçkimse uğraşmaz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi