****

nasılım napıyorum bu aralar pek belli değil. Bakarsanız hiçbirşey yapmıyor gibiyim sorarsanız çok yorgunum uykusuz her gece artık beni çıldırtıyor.. zira huysuz seni okudukça kendimi görer oldum bu günlerde... uykusuzluk kötü bir şey insan yazarken bile sinirli yazıyor. Ben senin en son yazını o sinirle okudum yani...
hafta sonu anadolu ateşi buraya geliyor gitmeyi çok istiyorum ama bilet bulamadım. Allahım nedense hep çok gitmek istemişimdir bu gösteriye hep bir engel çıkar şimdide bu hadi bakalım...
Asında yeni resimler indirdim. Ama yükleyecek halim yok başka zaman inşallah... Ben iştahsız kızıma çocuk şarkılarından oluşan bir cd hazırladım. Tabi internetten imdirdim şarkıları ve şimdi movi makerle tek film haline getirip sonrada vcd formatına çevirecem ki tv de izleyebilsin vcd ye taktığımda yani ölme eşşeğim ölme...
kardeşim buradayken bir tane yapmıştı ama gunde 4 oğun ızleyınce artık bööö geldi cd den ...dolayısıyla bir daha yapayımkı en azından değişik değişik olsun dedim. hee cd işe yarıyormu derseniz yine bir ağız kapama çırpınış var tabı ama eskiye göre daha kısa sürede yiyoruz. birde bizim kız şarkıları seviyor alibaba ve çiftlik hayvanlarına teşekkürler bu yüzden...
tabi sadece türkçe çocuk şarkıları değil ıngilizce cocuk şarkıları ve animasyonlar ayrıca gökhan şen eğitici şarkıları indirdim. tabi asıl olan yemeğin sessiz ve az oyunla yenmesidir. Ama ben başaramadım. başaranların elini öpmek gerek heralde.... ama bu birazda çocuğun karakteri ile alakalı.. tatlı sevmeyen ve acıya eğilimli bir çocuk irem dolayısıyla bebek mamaları hep itirazla yeniyor... ev yemekleride mamaya göre az itirazlı ama hep boylede olmuyor keyfi gelmezse bir gün akşama kadar hiç yemediğide oluyor.. nasıl dayanıyor aç anlamıyorumki.. işte bu yüzden biz bu yönteme başvurduk. genel olarak yemek harici zamanlardada takılıp dinlenebilir ama biz gün içinde çok dinledimizden yapmıyoruz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi