günler...

evet sanırım burada çokda hamilelik problemlerinden bahsetmemek gerek. zira anlatmak bile bazen iğrençlik boyutu oluşturabilir. Ancak şu varki zaten gastrit sorunu olan ben mideden çok sorunluyum su sıralar. sanki kasalarca cola içmişim oyle gaz var midemde dolayısıyla gazman modunda dolaşınca recep ivedik misali kabalıklarda olmuyor değil. çok üzgünüm ama elden gelen bir şey yok....
iki gün önce artık bende olan hassaslıklar iremi emzırmede eziyete varan acılar çekmemi sağlayınca kesin kesiyoruz dedik. Ve iki gündür emzirmiyorum. ilk gece kabustu saatlerce ağladı sesi kısıldı ağlamaktan... Bense kendimi kasmaktan o ağladıkça kamyon çarpmış gibiydim. Ertesi günde huzursuzluğu devam etti. ne yapsam mutlu olmadı. Dün gece ilk geceye göre daha sakin geçti. ağlayarak kalktığında biberonla su içirip ayağıma alıp salladım. Aslında yatağıda sallanıyor ama illa kucağıma gelmek istiyor. bu gün daha sakin ama hala umudu var. Elini tisortumden içeri sokup meme diyor bana.. bende heman dikkatını çekecek bir şey yapıyorum. Aslında bende şaşkınım. kucağıma alıpta severken yatar pozisyona gelince emme pozisyonu bazen veresim geliyor. Alışmışım ya lonk diye çıkarmaya bu kadar içerde kalmaları tuhaf geliyor.. Sanırım zamanla ikimizde alışacağız. Yemeside sanki umudu düşünce biraz daha iyiye gitti gibi geliyor...

Zuzumer ise çok mutlu bana bir yardımcı bir alakalı sormayın. kızıyla desen yine öyle.. alalhım ben bilseydim bu adam u dönüşü yapar çoktan doğururdum bir tane...

geçen sefer hamileyken etrafım gebiş dolmuştu ben başı çekmiş hepımız patır patır doğurmuştuk. şimdide öyle oldu tanıdığım burdaki arkadaşların yarısı hamile ama ikinci cocuk hepsinin... hal böyle olunca herkes evdekinden farklı olsun diyor. galiba yine kızım olsun diyen bir benim...ve bu sefer en sonuncu benim.... dr. iki hafta sonra gelin dedi. Sanki zaman durdu bir türlü ilerlemiyor takvim...gel çarşamba gel...
elltım hamile sanırım 37 haftalarında ve doğumu ankarada zekayı tahirde yapacak. allahım gecen seneki bebek ölümlerinden sonra o hastane benim için mimlenmiştir. ve olası doğum normalmiş. onu düşündükçe ben korkuyorum. sanırım sezercik gibisi yok... yani nomal doğuranlara şaşkınlıkla bakıyorum ben yapamazdım heralde... benım doğumum erken doğum olunca mecburı sezercıkdi. Ama diğer şekıldede olmazmış yaaa...

evet aslında son günlerde boş boş otursamda benim gelecek günler çok yogun olacak netekım gidilcek kuafor ve dr randevuları ayrıyetten gunler var hadı bakalım rastgele...

Yorumlar

Selma dedi ki…
Allah tamamına erdirsin. Ben senin adına çok sevindim.Zaten 2. bir bebek düşünüyormuşsun. Artık hamilelik haberlerinide bekliyoruz.
canım biraz zorluk yaşayacaksın gibi,yaşıyorsunda zaten meme konusunda...allah sağlıklı hayırlı evlat versin en önemlisi bu bence

sevgiler,ireme öpücükler

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi