yaz yaz yaz

Tam da azıcık internet keyfi yapacaktım ki sağolsun x bir bankadan gelen hesap özeti beni çıldırttı. hem tvlerde kart bedeli diye bir ücret yok deniyor hemde çatır çatır kesiyorlar. arıyorsunuz müşteri hizmetlerini tehditler öfke hıh sanki umurlarında geniş geniş gevrek gevrek konuşuyorlar. Sonra bir daha kullanırsam bu kartı diye saallıyorum küfürü ama elimiz mecbur olmuş pıtış pıtış kullanıp unutuyoruz tüm bunları taki seneye aynı para kesilinceye kadar. Evet gecen senede bağırıp çağırmıştım bunlara bak bir yıl geçmiş aynı nokta ne yapayım yani.. Bizi karta mecbur bırakan ekonomi utansın devleti bu hale getiren soyguncular utansın ekonomide zamsız aynı seyrinde ilerler gösteren yalancı tefe tüfeciler utansın. Ve markete vardığında herşey ateş pahası olduğundan sözde olmayan zamların gerçek yüzünü göremeyen o baştakiler utansın. tabi utanacak yüzleri kaldıysa....
şimdi gelde blog yaz yani göz göre soyulduğunu unutup....
Evet doğurmadım hala bu sebebten mutluyum çunku zor ve ağrılı günler neticesinde başarılan bir zafer buu.. çok ağırlaşıyorum zaman zaman çekilmez ağrılarım oluyor ama ne hikmetse bunlar gece oluyor.Bu sebebten gunduz gıttımde dr.a turp gibi olduğumdan nst dede sancı cıkmayınca dr. bey maşşallah iyisin deyip yolluyor. maşşallah iyiyimde dr. bey geceleri pek maşşallahlık hal olmuyor dıyorum bişey olmaz diyor. Diyarbakır işte boyle rahat insanlar dr. lar
sen erken doğum yapmışın bebeğin küveze girmiş ne olcak canım hallolur biri ha fazla olmuş onlar için ha eksik çünkü öyle işte...
sanırım bu durum istanbuldaki dr.da olsa beni 2 gunde bır kontrole çağırırdıkı burda daha yeni haftada bir gitmeye başladım bebek yani umut kafayı dayamış cıkacam diyor haddinden fazla aşşağı indi daha 35+4 deyiz ama oda normal dr göre... ben evhamlıyım ya herkes burdan vuruyor beni hadı bakalım dedik geldik...
umutun çamaşırlarını yıkadım bırazınıda utuledim. Ama utulencek hala ıkı makına çamasır var . iremden kalanlar benım aldıklarım derken epey bir şey olmuş. Gerçi ıkı yaşa kadar kıyafet var elim değmişken yıkayıp kaldırayım dedim ama gücüm yokmuş bunu anlamamışım. iremcik bu aralar cok şükür iyi.. eve yeni tartı aldık eskisi bozuldu. Ben 61 kg toplamda 9 kılo almışım umutta su an 2700 olunca benım kılom aslında 58 ınıyorkı bu cok guzel bir durum az kılo ıle ışı kurtardım gibi. iremcik ise 10 kılo çıkıp tartıya anne bak 10 dıyor 10 .
zuzumer ise bu aralar dunyadan bir haylı uzak en azından evde oyle bitmek bilmeyen lig tv maçları borsa bılgısayarda batak ve ayrılamadığı telefonu arasında mekik dokuyor. çok yoruluyor desek milletle telefonda kakari kikiye vakit var ama sıra bana gelince surat 5 karışında fazlası soru sorsan ağzından sorunun cevapları cımbız değil masayla alınmaz boyle antısosyal ilişkiyi yürütmeye çalışıyoruz. sorunca yok bir şey yoruluyormuş bir kendi yoruluyor ya ondan üstüne varmıyoruz. elalem cocuk olcak diye bağlanır biz boyle uzaklaşırız. bilirim ben bu modları iremde de olmuştu. annesi gelmişti otururdu onla salonda gelmezdi yanıma bile... cocuğunu bile anası kardeşleri gittikten sonra soyle doyası sevmiş benimsemişti. onlarla muhabbetmi tatlı geliyor yoksa bızle ılgılenmekmı zor bilemiyorum. ama ona en cok ıhtıyac duyduğum zaman hep bırılerının arkasında bır adım gerıde olmaya bayılıyor.
dün bir arkadaşım yanı hep beraber hamile kaldık ya bir kısmı doğurdu son ıkı kaldı bırı bu hafta sonu doğurcak geriye ben kalıyorum işte o arkadaşlara gittik. aslında bebek normal kıloda doğmuştu ama oyle küçüktüki anlatamam. tutamadım alamadım unutmuşum herşeyi öyle hissettim nasıl bakacam diye cok düşündüm. çok zoruma gitti arkadaşımı oyle görünce bendemi böyle olucam dedim. halbukı biz o moddan cıkalı cok olmuştu....
allah ne verırse hayırlısını versın umarım herşey zamanlı bır şekılde olur gecer. annemlerin gelmesine 20 bebişe 22 kaldı hadı bakalım hayırlısı......

Yorumlar

canım senin de baya az kalmış hakikaten.

benim aklımdasın ama nayram ve annemlerle diyarbakıra dönüşümüz girince plana seni bir türlü arayıp buluşalım diyemedim.

sen dert etme zuzumerini.şimdi sadece umutu düşün.sağlıkla doğurda gerisi nasılsa halledilir,kolay değil 2.yi eline alacaksın,daha sana ihtiyacı olan kuzucuk var birde.

kafandaki olumsuzlukları ertele,unut demiyorum çünkü unutulmazlar biliyorum,ertele şimdilik,

doğsun sağlıkla umut,kapını çalayım yasmin suyla senin.

çok öpüyorum.
biberlieatnes dedi ki…
hele şukur bır ses cıktı senden umarım ıyısındır.valla ozldım yasmın suyu gorusuruz ınsallah
canım bugün annemler gittiler. istersen pazartesi geleyim sana? ama zamanın az kaldı ya rahatsızlık vermek istemiyorum, sen nasıl dersen öle olsun,ister umut gelince geleyim şimdi kalkıp bişey yapmaya çalışma.

irem kuzuyu öptük.

seni arayayım yarın ben, evi tarif edersin.
biberlieatnes dedi ki…
canımcım cok ağırlaştım bu gunlerde pek dışarı cıkmıyorum acıkcası bebişten sonra goruşmek daha verimli gececek gibi umarım kırılmazsın opuyorum.....
CANIMMM ne demek kırılmak zaten aklımdasın hep boşwer sen beni, kuzuyu doğurmana bak güzelce.

ama yaz hemen uygun zamanda yakışıklı gelince dünyaya.

çok öpüyoruzzz,irem kuzuyuda senide.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi