kelebeği gördüm

Uzun zaman sonra çocukları erkenden yatırıp zuzumeri işe yollayıp ışıkları söndürüp bilgisayardan yatakta film izledim. NE var bunda diyeni duyar giibiyim. AMA BU BENİM 4 YILDIR yapamadığım bir şeydi . Büyük lüks ve nimetti.. KELEBEĞİ GÖRDÜM izledim zaten bir Yılmaz Erdoğan hastası ben oradaki karekterine bayıldım . ŞİİRLER ise tam benlikti. Şimdi umut çınar ile iş yerindeyiz saçma cumartersileri gelmenin eşiginde eziyet çekiyoruz. Boş yere kahvaltı etmeye gelio ıki üç çalışır gibi yapıp internette takılıp gidiyoruz vesselam. Amaç kuralcı patron zihniyetini mutlu etmek...egoları tatmin etmek... İrem nur heceleri ögrenmiyor sistem değişik direk okumaya başladı öğrendiği harflerla ilgili cümleleri ela lale el ele gibi okuyor valla. Onun bu pratik zekası inci gibi yazısı azmi beni şaşırtıyor. Tüm gün okula gitmesindeki endişelerim havada kaldı. Resim atölyesinde geçirdiği vakitler, müzik dersinde piyano çalmayı öğrenmesi, santraç dersi drama derken çok iyi ve kaliteli vakit geçiriyor. o mutluyken tabi bizde mutluyuz. UMUT ÇINARDA okul olmazsa ; gec yatsa, geç kalksa, kuralsız bir hayatta tv karşısında tum gün ellerini yıkamadan yese yatsa ne mutlu olcak. sanki ikiside beni çocuğum değil. karakter sen ne önemliymişsin boyle... Zuzumer cocukları okula getır götür derken ömrünü bu yolda törpülüyor.evimizin direği çok tatlısın iyiki varsın ; bense taşınamayan işyerinde her gün sabah körü söylenerek gidip aşkam vakti söylenerek dönüyorum. Hayat zor akıyor ; hatta o koşuyor ben yakalmaya çalışıyorum.Okulda başladı tam hız ödevlerim derslerim birde ona koşturuyorum. Herşeyin daha iyi olmasını diliyorum. Kardeşim ve kaynım evliliğe adım attılar kaynım bu gün sözleniyor seneye ıkı düğün var hadi hayırlısı.. unutmak mümkün değilse hatırlamamak gerek yaşananları diyor şair ne güzel demiş.... ağzına sağlık.. Bazen çocuklarıma bakıyorum uyurlerken izliyorum onları içimin titrediğini hissediyorum. Zaman ne çabuk geçiyor ne çabuk büyüyorlar diyorum. Şİmdiden pati patı yürüyen ayrık dişli kel kızı ve hımbıl umutu özlüyorum. keşke büyümek için bu kadar acele etmeseniz.sizi seviyorum.

Yorumlar

canım hayatınızda köklü değişiklikler olmuş çocuklar çoooooook büyümüş maşallah...kişisel gelişimin için ne güzel şeyler yapmışsın irem şuan hangi seste?birde biz heceliyoruz yani öğretmende öyle yönlendiriyor o ilgilimi çekti farklılıklar oluyor demekki...bebeklikten şimdi okul maceralarına geçiş bana da çok farklı hisler yaşatıyor...bebeklik hallerini yazarken koskoca kız oldular
Unknown dedi ki…
Profilindeki Diyarbakır Merkezi değiştirsen artık diyorum? Bakıyorum da İstanbul size yaramış. maşallah. diyarbakırdan bir eskişehir li bir dost :)
biberlieatnes dedi ki…
evet haklısın dur değiştireyim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi