aklımın güncesini istiyorum;

teknoloji ilerledi vessalam hala oturup tıkır tıkır düşünceleri yazmak zor oluyor. şöyle zihnimden geçenlerin zınk diye aktığı bir teknoloji istiyorum. aslında daha çok yazmak istiyorum. ama zaman kalmıyor. Her akşam şunu yazayım diyorum. ama sonrasında vakit kalmıyor uçuyor herşey...yazarken araya giren işler imla kuralları derken yavaşlıyorum yazma işinden... ama bırakmıyorum tabiki. kendimden küçük notlar yazmak istiyorum buraya son okudupum kitaplar mesala 2013 yılında bin muhteşem güneş uçurtma avcısı ve dağlar yankılandı kahperengi başucumda müzik piraye yüzyılın aşkları seranat kardeşimin hikayesi ziyan kanlı kontes plan adnan menderes devrımler tekrar okumaya başladığım için mutluyum. kitaplarını benden esirgemeyen sevgili arkadaşlara teşekkürler. vizeler iyi geçtı darısı finallerin başına.hala aynı işteyim ve aynı yol işgenCESİNE DEVAM EDİYORUM ALLAHTAN BİR MUCİZE BEKLİYORUM. iremin dişi sallanıyor yakında dişler değişime başlıycak sanırım. umuta 25 aralık kulak muayenesi için randevu aldık bakalım değişimler bitmiyor. zuzumer yeni telefonu ile mesut mesut yaşıyor. yakında ankaraya nişana gidicez. işte hayat böyle akıp gidiyor. zaman her şeyi siliyor. bunlar hariç. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi