neydi sonsuzluk mucizelermi

çok düşünmek istemesem de içimde bir ses hep konuşuyordu. Yaşım hayatın yarısı denen basamağa hızla ilerledikçe ben hayatı daha çok sorguluyordum. Sanki safariye çıkmış bir kaşif veya 5 yaşında hayatı anlamaya çalışan bir çocuk gibiydim. Kaybettiğim tek şey onlardan farklı olan tek yanım heyecanımın olmayışıydı. Benim sorgulamalarım anlamları oturtmak üzerineydi. Hep sorduğum soruların bir çok cevabı olabileceğini anlamıştım. Cevaplar tek değildi.Mesela mutluluk nedir. derdim. Mutlu olmak nedir. Anladım sonsuz kere mutlu olmak yoktur. Mutluluk bir çocuğun kahkahası ile parlayan gözleri, bazende huzur demekmiş.Mutluluk kendine yetebilmek kendinle barışık olmak, pozitif olmak demekmiş. Peki sonsuzluk o neydi. yaşadığımız hayat mı yoksa ondan sonra yaşayacağımızı söyledikleri hayat mı evren mi gökyüzü mü cevaplar çoktur şüphesiz... bana göre ise sonsuzluk çok belirsiz bir kavram. galiba buna inanmamaya başladım.
İnsanların içine döndüğünü düşünüyorum.Bencil ve SADECE kendini önemli düşünen dünyanın kendi için döndüğünü düşünen insanlar olduk. Önceliklerimiz değişti.Bırak anne babayı, kuzenlerine yeğenlerine bile uzaktan akraba muamelesi yapan tuhaf insanlar olduk. Dünya hep aynıydı   aslında büyümedi de küçülmedi de. Ancak bizler işte yaşam denen hayatta öyle bir koşuya katıldık ki etrafımızdakileri unuttuk. ve bir kusak üstünü veya altını TANIMAYAN ÇOCUKLAR BÜYÜTTÜK bence kimsede mutlu değildir bu yabancılaşmadan...
Ben bir rüyaya başladım. 2013 mayısta. BİR HAYALDİ BENİM İÇİN GERÇEK OLDU. Smmm Sınavını kazandım. smmm stajı 3 yıldı.iki yıla indirmek için yüksek lisansa başladım. Daha da pişman oldum. Çok çalıştım çok yoruldum. Hep kaybettim ama yinede çalıştım. O fil o ağaçtan iner mi dediler . iki çocukla bu iş zor dediler. Nasıl yapacaksın dediler. korkuyordum...

Az uyudum çok çalıştım. Çok vakitleri çaldım hayatımdan, çocuklarımdan, eşimden kendimden... ders çalışmak içindi hepsi.,özür dilerim hepinizden...

Beni anlayan güzel çoçuklarımın duaları ile sevgili eşimin desteği ve Allahımın da izniyle oldu. Çok şükür ben yüksek lisanstan mezun oldum. Stajımı bitirdim Şimdi planladığım yolumun 3de 2 sini geçtim. Smmm yeterlilik sınavı kaldı. ona da temmuzda girmeye başlayacağım. insallah 2016 ya smmm olarak girmeyi nasip eder yüce allah. .hadi inşallah olacak olacak olacak bir mucize olacak...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi