inanmak gerek demiştim

>ben dedim insan kendi inandığı mucizeyi yaşar hayatta diye. Bak sana da dediğim oldu şimdi inandığın mucizeyi yaşamak için Ankara'ya gittin. bizim için zor bir süreci başladı çocuklarla  İstanbul'da yalnız kalacağımız 10 haftamız var.olsun zuzu mutlu olsun zaman zaten geçer birşekilde sonrasında ne olacağını bizde hiç bilmiyoruz Bazen bu bilmemek yorsada Zamana bırakmak daha iyi. Belki düşeriz Yine Yollara Yollara belki kalırız lanet ederek İstanbul'a amaç mutlu olmak be zuzu Sen varsan heryer güzel zaten. Sömestr tatili yaklaşıyor çocukları Ankaraya bırakacağım ve yalnız günler başlıyor. Hem güzel görünüyor biraz Kafa dağıtıyorum da Yalnızlık sona doğru fena koyuyor çok özlüyorum sizi..en çok da Siz hep bir arada mutlu olurken Sanki hiç beni düşünmüyormusunuz gibi geliyor nedense... eatnes ne de olsa çalışıyor gider gelir başının çaresine bakar o güçlüdür Yalnızlığa da dayanır taş gibi yüreği vardır kimseye de ihtiyacı yoktur falandı filandı bir Tabur asker içine bırakıp Gözün arkada kalmasın gibi savunmaları ile ortada bırakan durumlar Bazen beni yoruyor. Diyorum ki o zaman ben neymişim be abi ben bile inanamıyorum kendime bazen .. Hani belki de doğru söylüyor  annem insanlara bu  fırsatı ben veriyorum.nede olsa eatnes yapar diye belki de en kolay yolu tercih ediyorlar bu yüzden. Sık sık motivasyon eksikliği yaşıyorum.hayatla ilgili bunalımla mutluluk arasındaki ince çizgide gelip gidiyorum. Ruh halimin bu denli değişmesine anlam veremiyorum. çalışmak bazen çok fazla sıkıyor canımı Hayallerime ulaşmak için ise zaman çok az kaldı. Belki de cesaretim yok adım atmaya.. hayatımı daha yavaş daha özümseyerek yaşamak istiyorum. bir Bodrolu  mahkum gibi hissetmeye başladım son zamanlarda kendimi... sabah sekizde oturduğum sandalyede Bir kutunun içine akşam beşe kadar hatta bazen Ona kadar bakarak aklımı hayatımı insanlara gıdım gıdım verdiğimi düşünüyorum. Karşılığında ise beni hiç mutlu etmeyen bir miktar aldığım için de böyle düşünmeye başladım sanırım. Ben ne olacağını bilmiyorum Kendimi zamanın akışına bıraktım dilerim Allah'ım bu kullarına güzel kader ler yazmıştır Hakkımızda hayırlısı olacak Yollar çizmiştir. bekliyorum doğru zamanda doğru yerde olabilmeyi diliyorum  umarim bu hayatta her şey güzel olur .👼

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi