ve teşekkürler

Beni rahatlatmak için arayan soran yazıma yorum bırakan tüm blogerlara ve arkadaşlarıma teşekkürler... gerçektende allaha çok şükür ki bu aralar iyiyim. Aslında ankara gezisi beni hecanlandıran... Evet kaynanamgillere 15 günlüğüne gidiyoruz. Kısmetse mayıs başı gideceğiz. Şimdi ulen eatnes kaynanaya gidiyon ne seviniyon kafana taşmı düştü diyenler vardır elbet.. Zira pek güle oynaya gitmem ben ankaraya çok iş oluyor diye... Velhasıl düşününkü burada o kadar daraldım bunaldım ki ankara ankara güzel ankara seninle güler her bahtı kara diyebiliyorum... Umarım hayallerim yarım kalmaz ve umduğum gibi heycanlı günler geciririm. Aslında en çok irem için gidiyorum. Burda yalnızlıktan bir hal oldu çocuk Azcık aile ekranı tanısın. Aslında biz buralarda yalnız olsak da ne kadar büyük bir ailemiz olduğunu bilsin istiyorum. Onu çok seven babaanne ve dedesinin amcalarının sıcaklığını görün istiyorum. Ne düşünceli gelinim değilmi dermişim...
Bu gün 23 nisan ya neşe doluyor insan.. Bizde kızımla giyindik sabah en yakın okula attık kendimizi.. Hoş tüm gösterilerde hadise ve kolbastı vardı. Kızım götünü salladı onlarla oyunlar bitince alkışladı. Sivaslı olarak halaylara hiç dayanamayız. halaylarda baktım analı kızlı oynuyoruz. Yani bu gün güzel bir gündü bizim için. Ataya saygılar Böyle bir günü bizlere armağan ettiği için teşekküler herkesin bayramınıda kutlarız ayrıyetten...
Cumartesi günü pıtırcığın ikili testi için gideceğiz. içim kıpır kıpır inşallah sağlıklı sıhatlidir. ve testde de öyle çıkar. Kızımda bir panik yaşamıştık bu ikili testten o yüzden hafif korkuyorum.

Tabi böyle hamilelikten etsiz ve soğansız yemekler pişirince çogu zamanda hiç yemek pişirmeyince kaynanam bana altın saçlı prens doğuracan ozaman dedi. Ne demek bu şimdi sarı saçlı bir oğlan anmalında mı söyledi çözemedim gitti.. aslında bir an önce 4 aylık olsada hani cinsiyetide belli olsa çok rahatlıycam ne olucak çok merak ediyorum. Merakımı zuzumerle paylaştığımda ruhsuz kocam şu cevabı verdi. %50 kız %50 erkek olma ihtimali var neden merak ediyorsunki... niiiiii
diyebağırasım var. O eski bir dizi vardı kantar ailesi neyse ordaki tijen gibi çokca bağırasım geliyor bazen niiiiiiii niiiiii
Benim bıdık kız bu aralar ikili kelimelere geçti sabahları beni yataktan kaldırmak için numarası acıktım hali. bana mama istiyorum diyor acıktınmı diyorum mama yeyim diyerek kafa sallıyor. Bende hışımla kalkıyorum kız acıkmış diye. ama ne fayda kahvaltımızı yemek en aşşağı 30 dk alıyor. Ağızda bekletilen yemekler ve sonunda tükürüldümmü üste başa işte anne olarak ben geçiriyorum cinneti allah allah yani... velhasıl yemek sonundabitiyor ben sinir küpü oluyorum oda yarı tok karınlı.....
aman çenem düştü yazdım işte ahada ortaya dedim yazdım herbişeyi isteyen okur yorumda yazar istemeyen kapar benden bu kadar....

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
Şu yemeğin ağızda tutulup bir süre sonra püfürülmesi tablosu pek bir tanıdık geldii :))) Bu ara bizdede sıklıkla durum bu. Yeni dişler geliyo habire sebepte bu olsa gerek diyoruz. Tijen ne güzel niii lerdi ama dimi :)) birde işaret parmağı kalkardı böylee öyle hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam tabii :))
sühendan dedi ki…
Kendini daha iyi hissetmene sevindim.

İstanbulda da durum farksız.Burada da hadise ve kolbastı hakim.

Ankara gezisi inş. ikiniz için de iyi gelir.Sende hem biraz rahatlarsın hem de kendine vakit ayırabilirsin.

Bu arada eşim de sivaslı.Yazını büyük puntolarla yazmana sevindim.İnan eskiye göre okumam çok daha kolay oldu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi