kıskanıyorum

aslında kıskançlık bana göre insancıl bir duyguyken nedense çok insan duygusal bozukluk işaretide olabilir diyor. Bilemiyorum ama çok kıskandığım konu var ama en ateşlisi şu an içimi yakan asıl kıskançlık zuzumerle yaşanıyor. Evet zuzumeri bir erkek olduğu için kıskanıyorum. Onun özgürlüğü rahatlığı estimi gezmeleri beni çıldırtıyor. Bu çocuklar neden hep analara zimmetli olur yahu...ben neden estimi cıkıp gezip arkadaşlarla bir iki takılıp gelemiyorum anlamadım yani. hoş diyarbakırda ne takılcak yer nede arkadaş var oda ayrı ya neyse... Ayrıca zuzumer iş icabı dedi çantayı topladı gitti akşamın bir vakti istanbula. Ahada bu can çatlamasın ne etsin. Hazımsızlıktan uyku tutmadı resmen. Ankaraya gitse koymazdı bu kadar. Ben ki istanbul hasretiyle yanıp tutuşurken zuzumerin ansızın iş zıyareti beni mahvetti. Annemlere gidecek işleri bitince ve ertesi gün akşam donecek 24 saatlik bir gezi ve ona katılmam imkansızdı. Ama yinede çok kıskanıyorum onu bende gitmek istiyorum yaaa diye ağlayasım geliyor çocuklar gibi tepinerek öyle sinir oldum resmen...
Bende uzun zamandır sağlık sorunları ile uğraşıyorum önce ben hastalndım besin zehirlenmesi ile başlayan rahatsızlığım beni öyle yere serdiki bir gün sabahtan akşama kadar aç susuz yattım evde. Hani hastalık hali vardır öylece uyursun gecer için öyleydi halim. Zaman zaman evde iremin yaramazlıkları ile uyandım. birde onun yemek saatlerinde kalkıp güç bela yemeğini yedirdim. geri kalan zamanlarda tek başına oynadı. Evde karıştırmadığı çekmece yerlerde kırılcak ne varsa kırmış akşam zuzumer evi toplarken inanamadı hepsini iremmi yaptı diye. yok yarısını ben dağıttım. Neticede çok arkadaş var ama o hasta halime gelipte bir tas çorba getiren olmadı ya oda ayrı hüsran konum. Akşam zuzumer lokantadan bir tas çorba getirdi annem yakınımda olmadığı için ve bu kadar yalnız olduğum için döktüğüm gözyaşlarını ve o anki duygularımı anlatmayacağım zira düşündükçe gözlerim hala dolu dolu oluyor. iyleşemeyince 5 gün çektim sonunda dr. gittim iki ilaçla ayaga kalktım ama ne fayda sözde pıtırcık için ilaçsız geçirecektim olmadı... sonrada irem rahatsızlandı sebesiz bir ateşlenme durumu ooldu ıkı gun sonra gectı çok sukur...
arada çok sinirleniyorum ireme yemek yememesi yada istediğinin adını söyleyemediği için mama diye bir yer gösterip ağlıyor tek tek hepsını uzatıyorum ne istediğini bulmak ımkansız oluyor alıp kendını ıstediği yere yaklastırdığında ise herşeye saldırıyor istediğinden vazgeçip neticede neyapıp yapıyor ve beni çıldırtıyor bazen bağırıyorum bazense kötü davrandığım oldu. sonrasında çok üzülüyorum kendime kızıyorum ama o an o kadar sinir oluyorumki kendimi tutamıyorum bir sinir harbi ve popoya ıkı tokat fazlasını zaten yapamam. ama sonra çok üzülüyorum neden böyle oldu diye. Ağlıyorum bile bazen annemin küçükken üzerimi kirlettiğimde yada istemediği bir şeyi yaptığımda bana kızdığı anlar geliyor gözüme annemden ne farkım kaldı diyorum. küçükken yemek yemeyince annem bana kızınca ben çocuğuma yemek için kızmıycam derdim. kızmak ne kelime bağırıyorum ye diye çocuğa ınanamıyorum kendime. işte bu bağlamda şu bloga guzel guzel etkinlıkler yazan hep ıyı vakıt geciren bloggerları kıskanıyorum. yahu hıçmi sinirlenmıyorsunuz sizbu kuzulara. sorun bir bendemi yani. sizinki hep yer içer vakitli uyurmu yoksa uymasa yemesede sorun değilmi sizin için ...nasıl takmıyorsunuz oyleyle eğer sırlarınızı paylaşın lütfen...
Hayatını her aşamasında ne yaşarsa yasasın güçlü olan ve mutlu olmayı başaranlar sizleride alkışlıyorum burdan ama bilinki aynı zamanda kıskanıyorum bir taraftan...çünkü depresif ruh haline sahip karamsar ve bir okadar heyheyli ben ayağım biraz tökezlese hemen yenildim deyip yasa başlıyorum. karaları bağlayıp günlerce evden çıkmıyorum. baharımın gelmesi bazen günleri bazen haftaları buluyor. Verdiğim kararlarda emin yürüsemde bir olumsuz espiri bazen eleştırı bazen kendimce kafamdaki bir düşünce veya bir olay acabalarla kararlarımı çürütüyor. pişman oluyorum çelişiyorum, kendimle mücadele etmekten yoruluyorum, yorgun düşüyorum kendi elimde... beynim hep aynı şeyleri tekrarlıyor bazen bir makine gibi...mutlumusun bu soruyu çok sorar buluyorum kendime mutluyum desem devam eden sorular mutsuzum desem ayrı sorular bilemıyorum bulamıyorum hayatın bulmacasını çözemedim gitti. yukardan aşşağı bakıyorum soldan sağa olmuyor. Allahım bir kaç harf bile çıkmamışki şöyle belirgin... çengelleri birleştırıp yolu bulsam dıyorum ah işte yıne aynı yerdeyım.

Yorumlar

canım melek de aynı durumda ateşli,öksürüyor ve hasta...yemek olayımız ise tam çıkmaza girdi hiç bişey yemiyor...valla doğruya doğru yemek konusu benide çok üzüp sinirlendiriyor ve benim pestilim çıkarken hiç çaba sarfetmeden yediren anneleri kıskanıyorum ve bazen kendimi engelleyemeyip bağırdığımda oluyor...insanız her zaman sakin kalabilmek mümkün değil...biliyorsun ben lapsekideyim şuan çevremde seninle hemen hemen aynı haftalarda hamile arkadaşlarım var mideleri çok bulanıp koku duydukları için yemeklerini anne ve kaynanaları getiriyor bunları görünce aklıma sen gelmiştin ve aynı şeyleri kendiminde yaşayacağını düşünerek gurbetlik ne zor demiştim.Seni ve yaşadıklarını öyle iyi anlıyorum ki uzakta bir insana ihtiyaç duysan çevrende kimse yok,çok zor...allah kolaylık versin canım

irem'i öpüyorum kendine iyi bak
biberlieatnes dedi ki…
sağol canım demekki yalnız değilim yani sorun bende değil... valla hamilelikde gectı bır şeklde bak nerdeyse 3 aylık olucak benım pıtırcık allah yardım edıyor bır şekılde ama planlı bir hamilelik olsaydı daha mutlu olacaktım kesin. irem bu kadar küçükken zor olmuyor ddeğil.sen nasılsın duru iyleşir inşalah kısa zamanda hava ddeğişimindendir bence..lapsekiyi ayrı severim benim içinde gez dalyanı kordonu kendine ıyı bak
cavidan dedi ki…
canım benim öncelikle geçmiş olsun keşke aynı yerde olsaydık alırdım iremi yanıma sanada bir tencere çorba getirirdim ya gerçekten içim çok burkuldu çok ama çok geçmiş olsun.
diğer bir olay zannetmiyorumki diğer anneler hep miniklerine gülsün hop dünya çok güzel geyikleri yapsın bende erene çok bağırıyorum kızıyorum hatta eline vurduğum anlar oluyor . bunu hiçbirimiz vahşet olsun diye yapmıyoruz sabrın son noktasına gelince şalterler atıyor.kendini üzme dikkat et pıtırcığı okşa iremimizi öp.
sühendan dedi ki…
Bahsettiğin mevzular bizim evde de sık sık vuku buluyor.Am benim çevremde akraba çok.Hiç olmazsa eşime bile çocukları bırakıp çıktığım kafa dinlediğim oluyor.Hamilelik zaten bereberinde duygusallığı getiriyor.Şu an bu şekilde düşünmen gayet normal.İnş. daha rahat edeceğin günler gelir.İstanbul hasretin son bulur.Kim bilir belki bir gün annenlere komşu gelirsin.

Yazılarını biraz daha büyük puntoyla yazabilir misin?Okumak benim için güç oluyor...:(
biberlieatnes dedi ki…
selsm cavıdan sağol iyi niyetin için iyiym bu aralar cok sukur ama senın gıbı bır komsumun olmasını cok ısterdım...
suhendam valla anneme komsu olmak cok ısterdım en buyuk hayalım ama hayalden ote gidemeyecek biliyorum. sen hakketen şanslıymısın... yazı konusu dikkate alınacak...
sevgiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi