Bilmediklerimiz

Biliyorum Bu hayatta daha bilmediğim çok şey var.mesela Keşfedilmemiş ormanlar gezilmememis sahiller aşılmamış Çöller balta girmemiş ormanlar olduğunu biliyorum ve Hiçbirini görmedim.ama nedense yine de kendimi çok şey görmüs ve çok yol almış ve çok yorgun hissediyorum Halbuki bu bilmediklerimi düşününce Aslında ne çok şey yapmam gerektiğini düşünüyorum
hayatım hep aynı şeyleri tekrarlayarak mı geçirmeli Yoksa bu Keşfedilmemiş yerlere doğru koşarak Ben Dünyaya bir kere geldim diyerek mi gidilmeli bilemiyorum bulamıyorum sorularının cevaplarını... Herkes nasıl kendini bu kadar dünyali gibi hissedebiliyor ve ben bu dünyada Kendimi nasıl onların içinde bir uzaylı gibi hissediyorum Benim baktığım Pencereden Neden kimse bakmıyor Ben niye O camdan bakan arap kızı gibi yalnızım Benim baktığım pencerede niye yağmur yağıyor. Güzel görmek istiyorum dünyayı çocuklarımı unut almak istiyorum yüreğindeki sevgiyi onlara hissettirmek istiyorum ama galiba hissettirme problemleri yaşıyorum En çok eleştirdiğim anneme benziyorum sevgiyi ifade etme problemi yaşıyorum ve bütün gün çalışırken onları deli gibi özleyip Akşam olduğunda onlarla hiç vakit geçirmeden yatağa koyduğumu gözlemliyorum ve onları uyuduktan sonra yine Sevgi adına hiçbir şey yapmadan bomboş bir gün geçirdiğimiz hissediyorum Umarım büyüdüklerinde beni severler Ben annemi çok geç anladım Aslında onun çok büyük bir kalbi varmış ama duygularını ifade etme problemi yaşıyormuş ve Sanırım bu sorunu hepimize enjekte etmiş biz onun biraz daha yumuşamış versiyonları olmuşuz Keşke bizi Küçükken biraz daha koklayıp öpseymişin anne Keşke arada bir kucağına alsaydın oturup sohbet etseydin Ne guzel olurmuş bugün haddinden fazla arabesk görüyorum dünyayı ne yazsam bana zarar Umarım daha kolay günler geçirebiliriz Zaman geçtikçe Ve ayrılik uzadıkça günler daha ağır geçiyor seni özlüyorum ve şunun için Allah'a hep dua ediyorum İyiki yanımdasın ve bizim evin babasısın sensiz bir hayat çok anlamsız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi