14 Şubat 2017 Salı

14 subat

Gülmek ve ağlamak yaşamak ölmek koşmak durmak böyle uçlardaydi duygularımız. Bir heybetli dağ oluyordun karşımda, bir dalgalı deniz Bir göl bazen bir liman ne çok şey yaşamıştık aslında neresindeydin sen bu hayatın ve ben neden yine bir 14 Şubat'ta daha yalnızım? yalnızlıktan mıdır Bilmiyorum İçim ağır Suskun ağlamaklı Hani olsa bir şişe votka içeceğim de neyseki yok. Böyle günlerde Yalnızlığımı daha böyle hissediyorum daha bir oş geliyor her şey bugünün Yalnızlık acısını maalesef çocuklardan çıkardım aslinda uzun zamandır dişimi biledigim İrem nasibini aldı desek daha iyi olur ona dersler konusunda baskı yapmak istemiyorum ama iyiden iyiye her şeyi bıraktığıninda farkındayım biraz sert bir uyarı olsa da beni ileride anlayacağını biliyorum Güzel kızım Kafan çalışıyor bende Senin yaşlarındayken zehir gibi çalışan bir kafam vardı Maalesef ben tecrübelerimi uzun yollardan geçerek yaptım sense aklını kullanarak kısa yoldan iyi yerlere gelmen için uğraşıyorum Umarım beni anlarsın umarım konuşmalarımı sana bir anlam ifade eder çünkü İnan ki hepsi senin iyiliğin için ve daha iyi yerlerde olman için iki çocuk büyütüyorum ve İkisi de birbirinden o kadar farklı ki senin üzerinde kurmaya çalıştığım bu disiplini umutun üzerinde yapmaya kalksam yarısını bile depresyona dönüşüyor Umut şimdiden 30 yaşındaki bir adam gibi bakıyor hayata umutsuz mutsuz onun hayattan böylesini beklentisiz yaşamasını da anlamıyorum hayata sarılmak bırak dokunmuyor bile suya sabuna dokunmayan insan gibi Ucundan kıyısından geçiyor Halbuki Zehir zemberek kafa ile çok güzel şeyler yapabilecekken kendinim hiçbir şey yapamayacağına inanıyor ve daha 7 yaşında bu kafayla Bu Hayat geçer mi

29 Ocak 2017 Pazar

Yalnızlık senfonisi

Üşüyorsam deli gibi ellerim ayaklarım buz gibi ise ve ben battaniyelere sarılsamda kazaklarla yatsam da isinamamam üşümemden degi... bunun sebebi Aslında içimin yalnızlığıdır. galiba ilk defa kendimi böylesine yalnız ve kötü hissediyorum içimdeki Yalnızlık ruhumu üşütüyor yatak sobam yıldızlarım Nur'um Çınar'ım Hayat sizinle daha güzel ve daha anlamlı bunu her gidişinizde daha iyi anlıyorum. sizi seviyorum Umarım her zaman hep beraber oluruz ve hep birbirini seven güzel ve mutlu bir aile olmaya devam ederiz. İyi ki varsınız benim bir tanelerim gelmenizi dört gözle bekliyorum ve somestir sırtta tatillerinden hep gittiğimiz için nefret ediyorum. o tatilde bizim hep beraber Olmamız gerekirken böylesine ayri geçirdiğimiz için gobene ve kadere çoğu kez Küfür ediyorum Son zamanlarda Yalnızlık da yoğun Çalışmalara devam etsem de Kafamdaki deli soruları atamıyorum.çok düşünüyorum çok hayal kuruyorum ve belirsiz geleceğin içinde yol almak beni oldukça yoruyor. hayallerimin yüzde kaçının gerçek olacağını bilmiyorum. Umarım boşa kurulmuş Hayaller olmaz bazen insanlar olmayan şeylerin içindeki olmamasına sebep olan Hayri göremezler. zamanında olmadığı için çok üzüldüğümüz bir konunun bugün iyi ki olmamış diyeceğimiz bir sonuç çıkardık.insanların hayatları Malesef bu ülkede artık sabun köpüğü ne bağlı...bir bakmışsın şişmiş bir bakmışsın patlamış... arkadaşlarımıza olanlar beni bugün çok üzdü.. umarim onlar icin Adalet yerini bulur ve sadece bir isim olmamıştır ülkemizde adalet azda olsa yaşadığını hissetmek istiyorum.

16 Ocak 2017 Pazartesi

inanmak gerek demiştim

>ben dedim insan kendi inandığı mucizeyi yaşar hayatta diye. Bak sana da dediğim oldu şimdi inandığın mucizeyi yaşamak için Ankara'ya gittin. bizim için zor bir süreci başladı çocuklarla  İstanbul'da yalnız kalacağımız 10 haftamız var.olsun zuzu mutlu olsun zaman zaten geçer birşekilde sonrasında ne olacağını bizde hiç bilmiyoruz Bazen bu bilmemek yorsada Zamana bırakmak daha iyi. Belki düşeriz Yine Yollara Yollara belki kalırız lanet ederek İstanbul'a amaç mutlu olmak be zuzu Sen varsan heryer güzel zaten. Sömestr tatili yaklaşıyor çocukları Ankaraya bırakacağım ve yalnız günler başlıyor. Hem güzel görünüyor biraz Kafa dağıtıyorum da Yalnızlık sona doğru fena koyuyor çok özlüyorum sizi..en çok da Siz hep bir arada mutlu olurken Sanki hiç beni düşünmüyormusunuz gibi geliyor nedense... eatnes ne de olsa çalışıyor gider gelir başının çaresine bakar o güçlüdür Yalnızlığa da dayanır taş gibi yüreği vardır kimseye de ihtiyacı yoktur falandı filandı bir Tabur asker içine bırakıp Gözün arkada kalmasın gibi savunmaları ile ortada bırakan durumlar Bazen beni yoruyor. Diyorum ki o zaman ben neymişim be abi ben bile inanamıyorum kendime bazen .. Hani belki de doğru söylüyor  annem insanlara bu  fırsatı ben veriyorum.nede olsa eatnes yapar diye belki de en kolay yolu tercih ediyorlar bu yüzden. Sık sık motivasyon eksikliği yaşıyorum.hayatla ilgili bunalımla mutluluk arasındaki ince çizgide gelip gidiyorum. Ruh halimin bu denli değişmesine anlam veremiyorum. çalışmak bazen çok fazla sıkıyor canımı Hayallerime ulaşmak için ise zaman çok az kaldı. Belki de cesaretim yok adım atmaya.. hayatımı daha yavaş daha özümseyerek yaşamak istiyorum. bir Bodrolu  mahkum gibi hissetmeye başladım son zamanlarda kendimi... sabah sekizde oturduğum sandalyede Bir kutunun içine akşam beşe kadar hatta bazen Ona kadar bakarak aklımı hayatımı insanlara gıdım gıdım verdiğimi düşünüyorum. Karşılığında ise beni hiç mutlu etmeyen bir miktar aldığım için de böyle düşünmeye başladım sanırım. Ben ne olacağını bilmiyorum Kendimi zamanın akışına bıraktım dilerim Allah'ım bu kullarına güzel kader ler yazmıştır Hakkımızda hayırlısı olacak Yollar çizmiştir. bekliyorum doğru zamanda doğru yerde olabilmeyi diliyorum  umarim bu hayatta her şey güzel olur .👼

21 Aralık 2016 Çarşamba

ordan burdan

kader yazar kul oynarmış söyle kader sen ne yazdın bize böyle oynar durur kulların...
neden ölür hesapsızca gencecik insanlar neden bu kaos neden bu siyaset bu masum insanlar tarih boyu ne egoların bedelidir ki öderler canlarıyla bitmez de bitmez yeni canlar gider.kaç can daha gidecek böyle kaç ana ağlayacak kaç evlat öksüz yetim büyüyecek kaç kadın yalnızlığına mahkum edilecek sen sanarsın ki bu vatanı bir sen seversin bu vatana bir senin için yanar ama sen öyle san be canım bilirim ki sonu yok bu savaşın bilirim ki aslında bir oyunun piyonları olmuşsak hangi kural beni bu oyunu bitirmeye zorlar ki sonunda sen olmayacaksan?
ben seni koşulsuz sevdim su gibi hava gibisin bana şimdi sen bana hayatımın yalnız kalan kısmına katlanmam için sebepken hangi gidiş ebedi yalnızlığın cevabı olur .ben eğer bugün dün yarın ve ondan önceki gün yalnızsam biliyorum ki bir gün geleceksin.  
hayat öyle ağır geliyorki bazen sanki dünyayı cevirmen gereken halat senin elinde de ne yaparsan yap dönmüyor kahpe dünya ervahı ezelden beri bu iş için gelmiş gibi sorumlu hissediyorsunda yoruyor be yavrum....
 dünya dönmüyor.boşver dedi sonra içimde bir melek..
 dönmezse dünya yere düşecek değil ya sen de o ipi al ip atla bak keyfine 
zaten alah kullarını bu dünyaya yollarken onlara tek şey dememiş mi bedenine iyi bak 
sende keyfine bak mutlu ol pozitif gör  hayatı. hayat ne kadar güzel ve kısa
 neden onu parlak güzel yanına bakmak varken gri bakıyorsun 
bak gri ve siyah gökkuşağında bile yok.
sev mutlu ol pozitif ol şifalandır ruhunu
 mucizelere inan çünkü her insan kendi inandığı mucizeyi yaşar bunu unutma.

LEMAN SAM MASAL PERİSİ...senin için



28 Kasım 2016 Pazartesi

senin için

Anne sen demiştin hep hatırlıyor musun güçlü olun diye. ayaklarının üzerinize basın diye. hep bizi yönlendirirdin fazla mı verdin gazı ne hepimiz fazla eyvallahsız olduk sanki.. bu dünya ne demedin bu kadar hızlı döner ki aman dönsün en fazla başım döner azıcık oturur yine kalkarım bi şekilde tutarım bir yerden diye geldim ben 36 ya hayat sen nelere kadirsin. eskiden en sevmediğim sözdü  demek. meğer ne anlamı büyük kelimeymiş. mesela dedikodu yapılıyor fikrin soruldu yorum yapsan bir türlü yapmasan bi türlü en güzel cevap ben bilmiyorum demekmiş.ne çok şeyden kurtarıyor adamı.

irem bu sene ödevler dersler çok zor iki çocuğun ödevlerine hazırlanmak öyle zor ki ...
akşamlar hızlı geçiyor. yine kış geldi yine yıl sonu işler dag gibi çok sıkıcı ve yogun...
zuzum yarın kariyeri için koşacak artık bu sefer olsun be babiş senin için dua ediyorum. ve sana sesleniyorum DAMPERLİ KAMYON hadi bakalım bu son olsun ve olsun inşallah...seni amacın ulaşmış olarak görmek çok isterim canım. allah emmeklerini boşa çıkarmaz umarım.
sevgilerimle....bu sefer olacak inşallah...

13 Kasım 2016 Pazar

İnciler

illaki ölmek gerekmiyor ki.bazıları yaşarken de hazırlıyor mezarını ve ne zaman hüzün nehrin de kendi gözyaşı ile boğulsa o mezarda yatıyor.Taki yaraları iyileşip ruhu iyileşene kadar... herkesin bir mezarı varmış bu hayatta bir soluk arası gömüldüğü bir çığlık bir gözyaşı bir umut bir kırık kalp gömdüğu bir mezari vardir. insanin kendi ile konuştuğu kendini asıp kestiği astıgı ve yeniden doğup bir sonraki soluk arasina kadar unuttuğu bir mezarı vardır. insanların hayatta sadece kendinin bildiği ve sadece yalnız gittigi...o mezar. bu senin için annane ben seni hep hatırlıyorum .sen beni görüyormusun. ... beni seven cocuklarima ve zuzuma Teşekkürler beni sevdikleri için. ..