nanay

İçiyorsam 12 yıl sonra Rakıyı... koymuşsam önüme bir duble yanında suyu... almissam kafamı ellerimin arasına ve konuşuyorsam içimdeki binlerce benle... konuşana değil konuşturana bakacaksın.. sebep Sensen ne mutlu sana sebep olabilmisin..sebep Sensen ne mutlu sana büyük yerler kaplamassın... sebep Sensen ne mutlu sana tövbe bozduransin.. sebep Sen ne mutlu sana bir uçurum yaratmışsın... şimdi bütün evet lerimle hayırlarım karşı karşıya.. Sen boş ver.. ne çok canavar varmis içimde Nerede kaldı iyi niyetlerim. meleklerim Meğer ne çok hain varmış içimde. ne çok yorulmuş ne çok dinlenmiş ne Çok gülmüştüm ne çok Ağlamıştim onlarla. söylesene bana daha ne kadar gideceğim.ne kadar ağlayacağım. özledim bunu itiraf etmek de bir büyüklük Sanırım. sizi çok özledim herhalde Özlem girdikçe kızgınlıklar da azaliyor . ama benim kırgınlıklarım da var onlar ise gün geçtikçe bir o kadar çoğalıyor seviyorum güzel ailem Umarım bir gün aranızda banada yer vereceğiniz tatiller olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi