neydi i söz

Neydi o son söz hatırlıyor musun hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde her zaman yanında olmak miydi öyle bir şeydi sanki Evet her ne kadar bu sözü vereli üzerinden 12 yıl geçse de hatırlıyorum o nikah memurun söylediği ve her şartta yanımda olmayı kabul ettiğin söz bu değil miydi? Şimdi ne oldu her huzuru aradığında ve her huzur dediğinde dinlenmek istediğinde o kavramın içinde olmayışımın sebebi neydi acaba ?Yoksa Huzurun benim yanımda değil miydi senin için... bana evimin direği diyorsun Madem Gerçekten senin hayatının direğiyim neden huzur bulduğun yerde ben yokum..çok ağrıma gidiyor...Beni Bırakıp Gitmen Üstelik telefonun dahi çekmediği bir yere gidip istanbul gibi bir memlekette beni tek başıma 10 gün bırakıp gitmen çok ağrımaya gidiyor.üzülüyorum üstelik Çocuklarımı da benden alıyorsun ve huzur bulduğunu söylüyorsun orada bensiz.. işte En çok da bu ağrıma gidiyor. Demek ki hayatında sadece bir kazık olabilmisim direk olsaydım böyle gözünü yumup da koşarak gitmezdin o tatile.. sonra samimiyet konusunu düşünüyorum.oralara hiç girmek istemiyorum.Bu sefer inançlarımla mantığım ve kalbim arasında kavgalar başlıyor yok diyorum üstten düşün Sevda derinlere girme bırak gitsin Madem huzuru orada bu şekilde buluyorsa bırak huzur Bulsun sen zaten alışmışsın yalnız yatmaya yalnız gezmeye yalnız çalışmaya ne fark eder ki bırak bari onlar huzurlu olsun. Eskiden Yılda bir iki gün giderdin Bazen hiç gitmezdin çocuklar büyüdu uç dört güne çıktı ama şimdi oradaki imkanlarda daha iyi olmaya başlayınca tatiller uzadı.Gözünü kırpmadan Ongün gidebiliyorsun ne güzel. keşke ben de senin kadar rahat olabilseydim.Keşke benim de senin gibi huzur bulabildiğim bir yer olabilseydi bu dünyada ben hep huzuru senin yanında aradım Demek ki insan hayatında hiç kimseyi merkezileştirmemeliymiş bunu da anladım.Öyle zoruma gidiyor ki sana nasıl anlatsamda anlamayacaksın Belki de bir Kavga sebebi olacak devamında kapıyı çekip gideceksin Ne gerek var Ben dökerim içimi buralara Boşuna dememişler söz gümüşse sükut altındır diye ben susuyorum bir gün sen de anlayacaksın diye umut ediyorum.hadi sen anlamıyorsun onu da düşünüyorum çocuklar zaten küçük ya Anne sen niye buradasın Babam niye seni bırakıp gidiyor demiyorlar onu da anlıyorum. ama şunu anlamıyorum.senin bir ailen var acaba Senin baban oglum senin namusun şerefin İstanbul gibi bir yerde tek başına bir damın deliğinde bırakıp telefon bile çekmeyen bir yere nasıl gidiyorsun demiyorlar.bu kızın başına bir şey gelir mi Gelirse kim gelir yanIna aileside yakında değil Sen zaten gece gündüz normalde de çalışıyorsun bir yılın üçte birini sokakta geçiren adamsın bu kadın zaten senin sürekli bekleyen pozisyonda bari tatilinde bir şeyler yap onun da gönlünü hoş et demiyorlar. Sen düşünemiyorsun Onlar hiç düşünmüyorlar sonra kendini bir yere ait hisset hissedebilirsen Sen telefonun çekmediği için aramıyorsun Onlar hiç fikir edip aramıyorlar işte ondan sonra da geldi bu dünyada sevgiye inan . Yani uzun lafın kısası ben anlamıyorum anlayabileceğim de sanmıyorum Beni böylesine yalnız bırakıp gittiğin için de sana çok kızıyorum �nşallah bir gün sen beni anlarsın ben seni Allah'a ve vicdanına bırakıyorum eğer kendini haklı görüyorsan sen devam et Ben hakkımı Allah'a veriyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi