çok şükür

bana birşeyler anlat canım çok sıkılıyor .bana birşeyler anlatt anlat içim içimden geçiyor yanımdasın susuyorsun.. susuyor konuşmuyorsun.bakıyor görmüyorsun dokunsan donacağım bir gülsen ağlayacağım bir gülsen kendimi bulacağım.
biz neler aşmıştık neler yaşamıştık kolay mı 12 yıl devirmiştik zor olsa da güzel be zuzumerim hiç biri için pişman değilim.
20 li yaşların heyecanı ve ateşi otuzlu yaşların biraz oturmuş ama ilginç temkinli günleri üç bebek biri melek  bir şark ve geçen yıllar hayatımıza giren dostlar dost sandıklarımız ve tecrübeler neler  oldu neler geldi ama hepsi geçti şimdi hayatımızın bambaşka bir noktasında bir dönüm kırılma anındayız. açıkçası hiç korkmuyorum da... öyle mutluyum ki sayende çok şükür diyorum. kendi ofisimizi açtık ve mali müşavirlik hizmeti vermeye başladım. askerliği yeni bitmiş bir sivil gibi ne yapacağımı bilemedim bir dönem hala gerçek mi diye sorduğum zamanlar oluyor kendime...öyle mutluyum ki bunu söylemeye korkuyorum .ben ta lisede bu rüyaya yatmıştım.belkide 20 yıllık bir rüyaydı bu benim için şimdi yaşadıklarımız hala rüya gibi geliyor. eğer bu rüyaysa sakın uyandırmayın beni çünkü çok mutluyum bu rüyada... acemiliklerim endişelerim tabi ki var belki 6 ay sonra onlarda kalmaycak sabret sabret az kaldı. seni seviyorum ve bana inandığın için teşekkür ederim.artık sende mutlu ol yüce allah senin canını bize bağışlayarak zaten en güzel hediyeyi verdi bize herşey çok güzel olacak ben inanıyorum. sende inan mutlu ol bırakma hayatı bırakma bizim için tut ucundan hayatın sen bizim yaşam kaynağımız enerjimizsin.. sende mutlu olmalısın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi