mış müş....muşşş

başımızdan biraz sıkıntılı günler geçsede iyiyiz çok şükür. Apartmanda salgın olan grıp benim çocuklarada gecti. Önce irem ateşlendi öksürük dr. gittik tedavisi bitti hala öksürük ile uğraşıyoruz. sonra irem umuta geçirdi sadece kuru öksürük diye dr. götürmedik durum kötüye gidince dr.gittik. Onda da bronşit dediler. -Neticede hastanede kaldık 1 gece şimdi hava ve antibiyotık tedavisi alıyor çınarda sonuç; erinmiycen öhö deyince çocuklar koşcan dr. alınan ders bu oldu işin erinmesinden cıkan fatura astarından pahalı oldu...artık cocuklar öksürmesin ve iyi olsun istiyorum umuta hala buhar tedavısı yapıyoruz pazartesi kontrol var cok yorulmdum ev yarı ecza deposu gibi oldu. İrem manyadı su ister gibi anne ilaç diyor çok oksurduğünde... Bende bal verip yolluyorum.
Bende gel gıtlerın arasında kafayı yemeye ramak kala psikoloğa gıttım. bana çok bunalmışsın dedı. Sanki ben bilmiyorum. neticede bir tedaviye başladık. Şimdi daha iyiyim en azından oto b... sinirlenmiyorum.yada cok takılmıyorum.
irem tam bir elma kurdu oldu. işine gelince istanbulu kurtaracak fatih kadar akıllı çevik ve hızlı olabılıyor işine gelmezse umut çınardan bile küçük bebek oluyor. öyle diyor bir küçüğüm diyor bir büyüdüm. konuşmalar beni öldürüyor. benden başkada anlayan yok bu dili iremce zor bir dil ben bile anlamıyorum kimi zaman.
babamızı çok seviyoruz. her kız gibi ama annemizin yeri ayrı.. kardeş zaten bir oyuncak onun için.
fikirler sunuyor benle tartışıyor. cola acı bir şey bence içmeyelim dediğimde hayır anne bence cola tatlı diye beni dumur ediyor. tuvalet eğitimine başladık işler pek yolunda olmasada bu konuda...ben kavramnı gelıştırdı her şeyın onun olduğunu düşünüyor kardeşinin bile. bu konuda anlaşmazlıklar yaşıyoruz. Boyama kıtabı pastel boyalar aldım. renkleri cok ıyı kavradı bu sayede. ama boyama kıtabı konusunda ablamdan fırca yedim. 3 yaş altına boş kağıt verılıp boya yaptırılırmışkı hayal gucu sınırlanmasın ne bılıyım...
yemek yeme sorunu hala devam iştahla yediği gün bir yere bağış yapacağım..
umut azcık buyudu gaz sorunu hala var ama cok sukur kendı koca koca cıkardığı gazlar ıle ağlaya zırlayada olsa ılaçsız rahatlıyor uykuda eh işte eskıye göre tabi sabahladığımız gece cok hala. sütüm yetmiyor ek gıdaya başlıycam ama sebze corbası yapmak o başa donmek benı oyle yoruyorkı bır turlu başlayamıyoruz.irem gibi yeme sorunlu olcak dıyede 3.5 atıyorum. kocama
artık takmıyorum onu azad ettım ve uzun zamandır uyuyamadığım uyku sorununu cozdum sayılır. şimdi mutlu olmayı öğrenmeye çalışıyorum ...zira mutlu olmamamın sebebi nasıl olunduğunu unutmamdanmış....

Yorumlar

cavidan dedi ki…
ah canım son söylediğin en güzeliydi. mutlu olmayı öğrenmeliyiz yada ne bizi mutsuz ediyordu unutmalıyız...çok geçmiş olsun kolay gelsin tatlım. bu arada ablana katılıyorum boş kağıt ver acayip şeyler yapıyorlar ben bi tanesini buzdolabına ible astım..iki bızdığıda öpüyorum.
biberlieatnes dedi ki…
teşekkürler cacidancığım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi