seni seven yok anne...

bugün irem hanım parka gitmek istedi. Ee hakllı hava tam bahar havası d. bakırda... Bende işlerim vardı gidemem kızım belki öğleden sonra gideriz dedim. surat beş karış oldu ellerini ıkı yanına alıp küstü bağladı yanı kaşlarını çattı ve offf seni seven yok anne... dedi..
aklınca benı sevmediğini söylemek istiyor... Önce kısa bir dumur anı bende.. Sonra aa neden bir parka gitmedik diyemi e ozaman sevme beni bir park için seveceksen diyorum işine gelmiyor gidip oyun çadırına giriyor...
telefon çalıyor irem telefonumu getirirmisin diyorum. Eskiden bayılırdı bu işleri yapmaya demeden yapardı. Şimdi ise cevap anne hadi çabuk kendin kendin git al telefonunu...
yani kendi getirmiyormuşda bana diyorkı kendi telefonunu kendin git çabuk al yani anlıycanız dil 1 karış bizimkinde gün geçtikcede uzuyor.. çıldırtan sorular...
-anne bak kedi evet kedi
anne bu ne kedi işte
anne bu ne kedi kızım
anne bune miyav yavrum kedi kedi
anne bu ne
aa irem yeter ne o bılıyorsun işte
evet biliyorum kedi anneciğim

evde hulahop var
zamanında zayıflama ıcın aldım
umut onla oynuyor irem ısrarla umuta
dönecen umut döncen diyor
kızım karışma dıyorum durmuyor
bağrıyor evde umut dönecen
irem umut kucuk yürüyemiyorki kalkıp dönsün
hı ?
kızım umut bebek oturamıyor nasıl döndürsün
hıı ?
annem umut kucuk diyorum
hıı
aa irem yeter artık anladın beni
anne umudun dişi yok o bebek

bu ne anne papağan
hayır anne bu kuş
papağanda bir kuştur anneciğim
hayır anne bu kuş
tamam papağan kuşu
hayır anne papağan kusu değil kuş
tamam kuş irem
hayır anne kuş değil bu papağan

işte iremli günler böyle umut ise ek gıdalar facia şelkinde devam ediyor. İkinci cocuk deneyımınden dolayı yedırıyorum. Ama ıremle olan başlangıçtan cok daha kotu irem ılk zamanlar yeni tatlara duyarlıydı denemek ıstemıştı umut hiç ağzını açmıyor su ıle kandırıp kaşığı tıkıyorum. Ama ellerıme sarılıyor ağlıyor ağzını kitliyor daha bu kadarcıkken bu savaş biraz daha buyuyunce ne olur bılemıyorum. Yemeyen cocuk benim kaderim sanırım benim çilem daha dolmadı. oysa iremle yeterince çile doldurdum sanmıştım. kalbim bu ikinci şoka nasıl dayanacak bilmiyorum. allahım bana ve benim gibi olan herkese yardım etsın...

Yorumlar

mesecina dedi ki…
irem Allah iyiliğini versin....gece gece koptum gülmekten.... Sanada kocamaan bir amin diyorum arkadaşım;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi